مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا صالحی می گوید امکان بخشش 2 جلسه محرومیت هواداران پرسپولیس وجود ندارد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در خصوص بخشش محرومیت دو جلسه ای طرفداران پرسپولیس و همچنین محرومیت امیر قلعه نویی گفت:

 

رای کمیته انضباطی کسر دو امتیاز از تیم پرسپولیس بود اما با توجه به اینکه تحرک طرفداران پرسپولیس منجر به تعطیلی بازی این تیم با تیم داماش گیلان شد ما کسر دو امتیاز را تبدیل به دو جلسه محرومیت کردیم که این رای با توجه به اینکه از سوی کمیته استیناف صادر شده قابل تجدید نظر نیست. به واقع نهاد دیگر قضایی وجود ندارد که به این پرونده رسیدگی کند. همچنین در خصوص محرومیت دو جلسه ای امیر قلعه نویی باید بگویم این رای توسط کمیته انضباطی صادر شده و قابل بررسی در کیمته استیناف نیست. به واقع مربیان و بازیکنان نمی توانند به محرومیت های زیر سه جلسه اعتراض کنند. البته امیر قلعه نویی به رای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص توهینی که به خبرنگاران داشت اعتراض زد که ما جریمه نقدی 5 میلیون تومانی را تایید کردیم و این پرونده از نظر ما مختومه است.

 

رئیس کمیته استیناف در خصوص اتهاماتی که این روزها در فوتبال مطرح می شود مثل ادعای یحیی گل محمدی که مدعی شده اخطارها در لیگ یک پاک می شود گفت: «ما زمانی می توانیم به این پرونده ها ورود کنیم که ابتدا پرونده در کمیته انضباطی شکل گیرد و در نهایت به رای صادره اعتراض زده شود. من موافق برخورد محکم با چنین جریاناتی هستم کما اینکه در گذشته دیدید بعد از اینکه جواد زرینچه و محمد نوازی به استقلال و امیر قلعه نویی اتهام تبانی زدند و به رای صادره از سوی کیمته انضباطی اعتراض کردند به دلیل عدم اثبات ماجرا آنها را نیم فصل از حضور در مسابقات رسمی محروم کردیم. هر کسی چنین ادعایی مطرح می کند باید به اندازه کافی مدارک مستند برای اثبات ادعای خود در اختیار داشته باشد در غیر این صورت باید با برخورد قاطع روبرو شود که نقش اول را در این ماجرا کمیته انضباطی ایفا خواهد کرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)