مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم ژوزه در ایران هم مثل مصر موفق باشد.

 

حمید درخشان پس از حضور در تمرین پرسپولیس اظهار داشت: به عنوان یک عضو کمیته فنی، امری طبیعی است که در تمرینات پرسپولیس شرکت کنم و از شرایط تیم آگاه باشم.

 

من باید تمرینات را نگاه کنم و پیشرفت‌ها را ببینیم و کارها را بسنجم.

 

وی افزود: یاد گرفته‌ام این طور کار کنم و من نیاموخته ام که در خانه بنشینیم و فقط اسم کمیته فنی بر رویم باشد. کمیته فنی باید در خیلی از اوقات حضور داشته باشد و پس از تجزیه و تحلیل حرفی برای گفتن در جلسات داشته باشد.

 

درخشان در پاسخ به سؤالی که آیا برای شما زود نبود به کمیته فنی پرسپولیس بیایید، گفت: خیر اگر من به کمیته فنی آمدم منظور این نیست که سرمربیگری نمی‌کنم، من آمدم از نظر فنی به پرسپولیس کمک کنم وانشاالله کمکم موثر باشد.

 

درخشان در پاسخ به سؤالی که چه اتفاقی افتاد شما از گزینه‌های دستیاری ژوزه بیرون رفتی نیز تاکید کرد: مشکلی نیست؛ دنیای فوتبال حرفه‌ای همین است. یک مربی خودش حق انتخاب کادر فنی‌اش را دارد این مسئله چیز بدی نیست. در فوتبال حرفه‌ای باید این مسائل را پذیرفت و امری طبیعی است من اولین جلسه‌ای است که در تمرینات ژوزه حضور پیدا کردم و در صورتی که چند جلسه دیگر در تمرینات حضور داشتم جمع بندی‌های خودم را اعلام می‌کنم.

 

خبرنگاری از درخشان پرسید شما منتقد مربی خارجی هستید پس چرا از مانوئل ژوزه نیز حمایت کردید، یادآور شد: من با مربی‌های بزرگ دنیا کار کرده‌ام و طراز مربیان را به همراه فاکتورهایشان می‌دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)