مرجع خبری پرسپولیس : هادی آیت اللهی در خصوص نامه رویانیان برای ثبت قرارداد بازیکنان بالای سقف تعیین شده، گفت: رویانیان به صورت کتبی چنین چیزی را به ما اعلام نکرده است.

 

وزیر ورزش و جوانان ‌در نامه ای به رییس فدراسیون فوتبال، خواهان رفع نگرانی ها و دور كردن شایعات از فضای فوتبال ایران شد. هادی آیت اللهی در این باره گفت:

 

ما در خصوص باشگاه ها فقط می توانیم نظارت كنیم و باید بگویم كه این ریخت و پاش ها در باشگاه های دولتی بسیار بیشتر است.

 

وی ادامه داد: در فدراسیون فوتبال هیچ ریخت و پاشی وجود ندارد و ما نیز اعتقاد داریم باید به هر شكلی كه می توان جلوی این گونه ریخت و پاش ها را گرفت.

 

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در خصوص صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر ارسال نامه كتبی برای ثبت قرارداد بازیكنان بالای سقف قرارداد، گفت: او تنها در مصاحبه این صحبت ها را انجام داده و هیچ چیزی به صورت كتبی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.

 

وی تصریح كرد: استناد ما بر روی واقعیت هاست و اگر نامه ای ارسال می شد می توانستیم به آن استناد كنیم. در مصاحبه حرف های زیادی گفته می شود كه بسیاری از آنها صحیح نیست.

 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینكه آیا سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران از كمیته منشور اخلاقی اخطار گرفته است، اظهار داشت: این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و تنها برای حاشیه سازی مطرح شده است.

 

آیت اللهی در خصوص احتمال سرمربیگری مجید جلالی در تیم زیر 22 سال و حضور علیرضا منصوریان در كادرفنی تیم ملی به جای امید نمازی، گفت: تاكنون چنین بحثی مطرح نبوده است و بعضی ها می خواهند با مطرح كردن این مسایل به اهداف شخصی خود برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)