مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اگر مدیرعامل باشگاه نفت تهران ادعایش را ثابت نکند، اعاده حیثیت خواهم کرد.

 

اکبر محمدی درباره حرف و حدیث‌های مطرح شده مبنی بر معرفی بازیکنان جوان به پرسپولیس عنوان کرد: من مورد مشورت رویانیان هستم و افتخار می‌کنم که نه تنها او بلکه مدیرانی همچون رحیمی، دهکردی، صوفی و … با من در ارتباط‌ هستند.

 

ساکت نیز زمانی که در سپاهان بود با من مشورت می‌کرد.

 

وی درباره 4 بازیکنی که گفته می‌شود به پرسپولیس معرفی کرده اظهار داشت: 4 بازیکن را تایید کردم اما معرفی نکردم. ضمن اینکه 2 نفر از این بازیکنان با پرسپولیس قرارداد بستند و یکی از آنها فصل گذشته به این تیم پیوسته است.

 

محمدی درباره تذکر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال خاطرنشان کرد: دو نفر از بازیکنان که من تایید کردم اصلا به پرسپولیس نرفتند و همانطور که گفتم من هیچ کس را معرفی نکردم. کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای مرتکب گناه شد. آنها سوار موجی شدند که برخی ایجاد کرده بودند و با آبروی افراد بازی کردند. مسئولان این کمیته باید اطلاعات می‌گرفتند نه اینکه بدون اطلاع موضوع را رسانه‌ای کنند.

 

سرمربی تیم جوانان تاکید کرد: اگر مشورت دادن جرم است همه مشاوران باید دادگاهی شوند؛ از جمله برخی اعضای کمیته تخلفات حرفه‌ای که بازیکن و مربی معرفی می‌کنند و سال گذشته نیز در برنامه 90 به این موضوع اشاره شد.

 

محمدی در ادامه گفت و گو درباره اظهارات بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت تهران عنوان کرد: من نه او را دیده‌ام و نه تلفنی با او صحبت کرده‌ام اما پس از انتشار مصاحبه‌اش با این بازیکن تماس گرفتم و او گفت که با یکی از مربیان پایه پرسپولیس به این جلسه رفته است.

 

این مربی ادامه داد: رویانیان درباره این بازیکن از من سؤال پرسید و من نمی‌دانستم که اصلا او با باشگاهش قرارداد دارد یا نه و فقط از نظر فنی این بازیکن را تایید کردم و دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی پس از آن رخ داد.

 

محمدی تاکید کرد: با این شرایط نمی‌دانم آقای قنبرزاده مدیر عامل نفت تهران با چه شهامتی مرا متهم کرده است. اظهارات او قابل پیگیری است و ایشان باید ثابت کند که من واسطه‌ام و اگر نتواند مدرکی ارائه کند اعاده حیثیت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)