مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوتان پرسپولیس به خبر سرپرستی شیرینی در تیم فوتبال پرسپولیس واکنش نشان داده اند. فرشاد پیوس، بهروز رهبری فرد و محمد پنجعلی در این خصوص اظهار نظر کرده اند.


مدافع اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: من كه اصلا خبر نداشتم كه سعيد شيريني از پيشكسوتان است.
 

 

بهروز رهبري فر در رابطه با سرپرستي سعيد شيريني افزود: از رويانيان  تشكر مي كنم كه براي رفع مشكل پرسپوليس تلاش مي كند به خاطر همه زحمات و عملكرد مثبتي كه داشته است سپاسگذار وي هستم ولي همه مسائل دليلي نمي شود تا ضعف ها را ببينيم و چيزي  نگويم.

*  فرشاد پيوس: شيريني در قد و قواره سرپرستي پرسپوليس نيست
مهاجم اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت:  سرپرستي امثال شيريني در حد و اندازه هاي پرسپوليس نيست.

فرشاد پيوس آقاي گل اسبق فوتبال ايران در دهه 60.70 ايران در رابطه با شايعه سرپرستي شيريني در پرسپوليس افزود:  نيمكت پرسپوليس مي تواند به افزايش  تماشاگر كمك كند و تك تك افراد اين تيم كه بر روي نيمكت مي نشيندند بايد از خانواده پرسپوليس باشند، اين فصل رويانيان حكم به انتخاب خوزه مانوئل به عنوان سرمربي داد و با توجه به كارنامه درخشان او پيشكسوتان  مي توانند بپذيرند كه اين مربي پرتغالي تيم پرسپوليس را هدايت كند و وظيفه تمام پيشكسوتان در حد توان  به سرمربي تيم كمك كنند ولي قرار نيست كه غريبه ها به روي نيمكت بنشينند.

وي ادامه داد:  شيريني در كجاي فوتبال ما قرار دارد معلوم نيست از كجا آمده است و از فوتبال چه مي خواهد خنده ام گرفت وقتي شنيدم كه شايعاتي مبني بر سرپرست شيريني است.

 پيوس خاطر نشان كرد:  هر فردي را نمي توان سرپرست پرسپوليس گذاشت انتخاب سعيد شيريني  به عنوان سرپرست عملكرد هاي مثبت رويانيان را زير سوال مي برد توجه اين است كه رويانيان  كمي بيشتر فكر كند و كسي را به عنوان سرپرست انتخاب كند كه ارتباطي خوبي بين زمين، نيمكت و سكوها برقرار كند .

 
* محمد پنجعلی: برای این پرسپولیس متاسفم
مدافع سال های نه چندان دور پرسپولیس گفت: برای شیرینی احترام خاصی قائلم او شاید انسان خوبی باشد ولی انسان خوب بودن دلیل خوبی برای سرپرستی یک تیم بزرگ نيست.

وی ادامه داد: سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس جایگاه آدم های بزرگ است و این پست حرمت دارد و رویانیان باید افرادی را که در این پست بهره بگیرد که خاطره ساز بودند و برای این تیم عرق ریختند.

پنجعلی خاطرنشان کرد: مگر دکتر زادمهر چه ایرادی داشت؟ فوتبال چارچوب دارد و اگر بخواهی خلاف این چارچوب عمل کنی به بیراهه رفته ای برای این پرسپولیس متاسفم که مدیرانش به چنین حاشیه هایی دامن می زنند.

وی ادامه داد: بهتر است رویانیان پس از شروع طوفانی در جذب بازیکن و انتخاب یک مربی کاربلد با انتصاب یک سرپرست توانا و پرسابقه پرونده این فصل خود را به نیکی ببندد نه اینکه با گماردن امثال سعید شیرینی به قشر عظیم پیشکوست توهین کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)