مرجع خبری پرسپولیس : مثل ديگر جوانان پرسپوليس، محمد حسين كنعاني هم مي‌گويد كه سرخپوش شدنش ربطي به سرمربي تيم ملي جوانان نداشته.

 

او می گوید: پارسال كه محمد نصرتي و شيث محروم شدند از باشگاه پرسپوليس با من تماس گرفتند و گفتند تو را براي دفاع وسط مي‌خواهيم. آن موقع استيلي سرمربي بود.

 

من هم كه در اردوي جوانان بودم ماجرا را به اكبر محمدي گفتم و او گفت اگر بخواهي بروي اجازه داري يك روز را در اردو نباشي و بروي صحبت كني.

 

من هم با رويانيان صحبت كردم و همان موقع هم به توافق رسيديم. واقعا اكبر محمدي نقشي در پرسپوليسي شدنم نداشت و اقدامي هم در اين باره نكرد. من حتي وقتي هم رفتم براي امضاي قرارداد تنها بودم و محمدي اصلا خبر نداشت.

 

معرفي بازيكنان تيم جوانان به پرسپوليس، دردسري است كه به تازگي گريبان باشگاه را گرفته و اكبر محمدي را هم متهم كرده. يكي از آن بازيكنان، محمدرضا خانزاده است كه البته همه چيز را تكذيب كرده و مي‌گويد كه حضورش در پرسپوليس، ربطي به سرمربي جوانان نداشته: «چه كسي اين حرف‌ها را زده؟ من خودم كه اصلاً در جريان نيستم و شايعه‌ها را هم تأييد نمي‌كنم. از باشگاه پرسپوليس تماس گرفتند و گفتند مرا مي‌خواهند. من هم رفتم صحبت كردم و به توافق رسيديم. با خود رويانيان هم صحبت كردم نه با اكبر محمدي يا هر شخص ديگري چون رويانيان به من پيشنهاد داده بود. اكبر محمدي را هم تنها روزي كه براي مذاكره رفتم در باشگاه ديدم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)