مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برای قهرمانی به این تیم آمده است.

 

شهاب گردان در مورد زمان از دست رفته براي پرسپوليس معتقد است: زمان زيادي را از دست نداديم و در طول هفته‌هاي گذشته كنار هم بوديم و تمرين‌هاي بدنسازي را زير نظر آقاي عاشوري برگزار كرديم.

 

به نظر من زمان از دست رفته قابل جبران است.

 

دروازه‌بان پرسپوليس اشاره‌اي هم به حضور مانوئل در اين تيم دارد: «مانوئل مربي بزرگ و بادانشي است و كارش را به خوبي مي‌داند. آدم قابل اعتمادي است و به راحتي مي‌توان به او اعتماد كرد، ضمن اينكه كارنامه خوبي دارد و اميدوارم بتواند به تيم كمك كند. متأسفانه در مورد سن سرمربي حرف‌هايي مي‌زنند كه اصلاً واقعيت ندارد، انگيزه هيچ ربطي به سن ندارد اگر او انگيزه نداشت كه اين همه راه نمي‌آمد تا در پرسپوليس كار كند. مطمئناً انگيزه داشته و يك چالش جديد براي خودش ايجاد كرده تا در تيمي جديد كار كند و موفق شود.»

 

گردان درباره قول قهرماني ندادن مانوئل هم مي‌گويد: «ايشان نظرشان را گفتند. آنقدر باتجربه و بزرگ هستند كه نمي‌توانم در موردشان صحبت كنم اما تيم ما براي قهرماني بسته شده و خودم با هدف قهرماني به پرسپوليس آمدم.»

 

او ادامه كار پرسپوليس را اينطور پيش‌بيني مي‌كند: «هيچ چيز مشخص نيست بايد وارد ليگ شويم تا ببينيم چه مي‌شود اما آنطور كه به نظر مي‌آيد فكر نمي‌كنم فصل بدي داشته باشيم. پرسپوليس بازيكنان خوبي داشته و بازيكنان خوبي هم جذب كرده. انگيزه بالايي داريم تا نتايجي در خور نام پرسپوليس كسب كنيم.»

 

اين دروازه‌بان سرخپوشان درباره گلر دوم تيمش هم معتقد است: «باشگاه خيلي وقت است دنبال گلر است اما موفق نشده كسي را جذب كند. به هر حال اين مدت دنبال سرمربي بودند و تمركز روي گلر نبود اما فكر مي‌كنم چند روز آينده گلر جديدي به تيم اضافه شود. اميدوارم دروازه‌بان خوبي جذب شود تا بدون رقيب نمانم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)