مرجع خبری پرسپولیس : يك مدافع كامل كه جزو شاه‌مهره‌هاي نقل و انتقالات ليگ برتر بود و البته به تور پرسپوليس افتاد.

 

سيدجلال حسيني را مي‌گوييم. مدافعي كه كرانچار در وصف بازي‌اش مي‌گفت: «سيدجلال به همراه بنگر بهترين زوج خط دفاعي در قاره آسيا هستند.» حالا همان زوج بايد در پرسپوليس و كنار هم بازي كنند.

 

سيدجلال حسيني با آمادگي كامل و انگيزه‌اي بالا در تمرين‌هاي پرسپوليس حضور دارد. هدف سيدجلال هم مشخص است، او مي‌خواهد سال خاطره‌انگيزي را با پيراهن شماره 4 پرسپوليس سپري كند.

 

سرمربي پرسپوليس هم كه انتخاب شد. كار كردن با مانوئل ژوزه چطور است؟
‌‌‌ خوب است خدا را شكر. ژوزه تازه آمده و تنها چند جلسه تيم را تمرين داده. او كارنامه پرباري دارد و بارها در ليگ‌هاي اروپايي و آفريقايي به قهرماني رسيده. ژوزه مربي بزرگي است كه مي‌تواند در پرسپوليس موفق شود.

زمان او كم نيست؟
‌‌‌ درست است كه تنها 10 روز تا شروع ليگ زمان باقي مانده ولي ما بازيكنان هم بايد به ژوزه كمك كنيم تا او بتواند كارهاي تاكتيكي را زودتر در تيم پياده كند. به نظرم ژوزه مربي بزرگي است كه مي‌تواند پرسپوليس را به روزهاي اوج برساند.

ولي مي‌گويند خيلي جدي است و عصبي…
‌‌‌ گفتم كه الان چند روز بيشتر نيست كه ژوزه پرسپوليس را تمرين مي‌دهد. هنوز عصبانيت ژوزه را نديده‌ايم ولي خب شرايط بدنسازي طوري است كه همه خسته مي‌شوند. شايد به اين خاطر است كه مي‌گويند ژوزه عصبي است.

حالا واقعا عصبي است؟
-‌‌‌ ژوزه اصلا عصبي نيست و حتي با همه بازيكنان شوخي مي‌كند. نمي‌دانم چه كساني اين حرف‌ها را درمي‌آورند. شايد آنها مي‌خواهند پرسپوليس را به حاشيه ببرند.

در يكي از تمرين‌ها ژوزه پهلويت را گرفته بود و انگار چيزي به تو مي‌گفت…
‌‌‌ ژوزه با من شوخي مي‌كرد و چيز خاصي نمي‌گفت.

خيلي ها معتقدند تو بهترين خريد اين فصل پرسپوليس هستي. خودت در اين باره حرف مي‌زني؟
‌‌‌ پرسپوليس هميشه بازيكنان خوبي داشته و خريدهاي خوبي هم انجام داده. امسال هم يكسري بازيكن از تيم رفتند و يكسري هم آمدند. به نظر من كل تيم پرسپوليس و هواداران اين تيم بهترين خريد هستند نه من!

چرا با ماشين خودت سر تمرين نمي‌آيي؟
‌‌‌ دست برادرم است و از چند روز ديگر با ماشين خودم سر تمرين مي‌آيم.

يكي دو روز پيش صندوق ماشين شما را باز كردند؟
‌‌‌ با ماشين محسن از تمرين مي‌رفتيم كه صندوق را باز كردند. جلوي در خروجي بود و اصلا حواسمان نبود. البته مطمئن نيستم كه صندوق را باز كردند يا دستشان خورد ولي در باز شد و براي دقايقي معطل شديم.

پرسپوليس اين فصل را چطور مي‌بيني، قهرمان مي‌شويد؟
‌‌‌ تمام هم و غم ما اين است كه فصلي رويايي را براي هواداران پرسپوليس رقم بزنيم. در اين راه بايد تلاش كنيم و هواداران هم ما را كمك كنند تا پرسپوليس را به اوج برسانيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)