مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به شائبه های موجود در مورد پخش بازی های لیگ برتر اظهار نظرهای مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد جلوگیری از پخش بازی ها کارشناسان فوتبال را به واکنش بر انگيخت.

 

ابراهیم آشتیانی: فوتبال ما دولتی است پس دولت حق دارد مسابقات فوتبال را پخش کند.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اختلافات میان فدراسیون فوتبال و صداو سیما اشاره کرد که فوتبال ما از طریق دولت تامین می شود پس این حق دولت است که تصمیم گیری های نهایی را انجام دهد و به دلیل اینکه صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران نیز زیر مجموعه دولت است می تواند مسابقات فوتبال را به صورت زنده پخش کند و تنها در صورتی این امکان برای صدا وسیما وجود نداشت که تیم های ما خصوصی باشد وبودجه خودرا از اسپانسرها تامین کنند.

 

*محمد پنجعلی:  هنوز فوتبال ما حرفه ای نشده که صداوسیما پولی پرداخت کند

کارشناس فوتبال ایران و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در باره اختلاف نظر بوجود آمده میان فدراسیون فوتبال وصداوسیما خاطر نشان کرده که فوتبال ما هنوز حرفه ای نشده است که صداوسیما نیز بخواهد پولی برای پخش مستقیم مسابقات فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران بدهد و اکنون همه چیز در فوتبال ما درست نیست که تنها با عدم پرداخت بودجه لازم از سوی صداوسیما، فوتبال ما از هم گسیخته شود باید نقاط ضعف دیگر ورزش کشور را تصحیح کنیم و اجازه پخش مسابقات فوتبال را بدهیم.

 

بيژن ذوالفقار نسب: فدراسيون فوتبال نتوانسته صدا وسيما را مجاب كند

فكر مي كنم فدراسيون فوتبال درخصوص حق پخش بازي هاي ليگ برتر فوتبال مي بايستي با مذاکرات معقول حقوق خود را دريافت کند و علاقمندان هم از ديدن بازي ها بي نصيب نمانند. حق پخش فقط مختص ايران نيست در كشورهاي مختلف هم از اين طريق تيم ها درآمدزايي مناسبي دارند اما بايد باد توجهئ به شرايط موجود مذاکرات انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)