مرجع خبری پرسپولیس : جواد کاظمیان گفت: فوتبال بدون حضور تماشاگران هیچ لطفی ندارد. امیدوارم فدراسیون فوتبال به خاطر ماه مبارک رمضان هم که شده محرومیت هواداران پرسپولیس را ببخشد.

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه؛ مهاجم سرخپوشان با بیان این مطلب افزود: ماه رمضان ماه رحمت است، امیدوارم به این مناسبت با لغو محرومیت تماشاگران، بازی ها از همین ابتدا گرمتر و پر هیجان تر شود.

 

وی افزود: الان که بازی ها شب انجام می شود، حضور تماشاگران جذابیت خاصی به ورزشگاه می دهد. خیلی از هواداران پرسپولیس می خواهند تیم جدید خود را از نزدیک ببینند. بازی هم که شب برگزار می شود و تماشاگران استقبال زیادی می کنند. به نظر من، اگر این اتفاق بیفتد صد هزار نفر به ورزشگاه می آیند.

 

کاظمیان با اشاره به بازی با صنعت نفت، ادامه می دهد؛ قبل از بازی گفته بودم که تا رسیدن به فرم ایده آل فاصله داریم اما امتیاز از دست نخواهیم داد.

 

گلزن پرسپولیس در بازی با صنعت نفت تصریح کرد: بازی اول خیلی مهم بود، این بازی مشخص می کرد جو روانی تیم چگونه خواهد بود. 4، 5 هفته اول کاملا تعیین کننده است. مثلا سالی که در الشباب بودم هیچ کس روی تیم ما حساب نمی کرد وقتی در پنج بازی اول 15 امتیاز گرفتیم، همه چیز تغییر کرد. شخصیت قهرمانی تیم شکل گرفت و در نهایت قهرمان آن فصل شدیم.

 

کاظمیان در ارتباط با بازی برابر فجر سپاسی نیز گفت: قطعا بازی سختی است. نباید حریف را دست کم گرفت. پیروزی خوبی داشتند اما برابر تیم ما حرفی برای گفتن نخواهند داشت. ما هم اگر روز اول در تهران بازی می کردیم پیروزی پر گل تری رقم می خورد. گرما در آنجا بیداد می کرد. من چند سال در امارات بازی کرده ام و به گرما عادت دارم اما پنجشنبه شب گرمای آبادان وحشتناک بود.

 

وی ادامه داد: باید از بچه هایی که 90 دقیقه بازی کردند، تشکر کرد و به آنها آفرین گفت. حالا هم خودمان را برای بازی با فجر آماده می کنیم. باید بتوانیم در دو بازی بعدی 6 امتیاز بگیریم.

 

مهاجم پرسپولیس درباره گلی که زد هم افزود: من فکر می کردم که وارد بازی بشوم، البته تصورم این بود که زودتر به بازی گرفته می شوم، اما شرایط بازی آنطور پیش رفت. واقعیتش این است که هر وقت قرار است گل بزنم، حس خوب و خاصی دارم. روز پنجشنبه همان حس به سراغم آمده بود. همان یک توپ هم نصیب من شد. البته باید از کار بچه ها و پاس عالی کریمی تشکر کنم که این فرصت را برای من ایجاد کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)