قابل توجه سازمان بازرسی کل کشور

مرجع خبری پرسپولیس : جواد نکونام با امضای قراردادی نجومی به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ جواد نکونام هافبک فصل گذشته اوساسونا امروز پس از توافق با مسئولان باشگاه استقلال قرارداد خود را امضا و در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند.

 

 

این در حالیست که منابع خبری رقم قرارداد نکونام را نجومی می دانند و البته قرار نیست از این مبلغی رقمی به باشگاه اسپانیایی پرداخت شود.

 

امروز فاش شد از آنجایی که نکونام یکسال دیگر با اوساسونا قرارداد داشت و البته باشگاه اسپانیایی تمایلی برای ادامه همکاری با بازیکن تیم ملی ایران نداشت، طبق قانون نکونام از پرداخت رضایتنامه به اوساسونا معاف شد.

 

نکونام سالیانه 2.5 میلیون یورو از اوساسونا دستمزد می گرفت و مسئولان این باشگاه از او خواسته بودند این مبلغ را به یک و نیم میلیون یورو کاهش دهد که با مخالفت نکونام مواجه شد. در چنین شرایطی هافبک تیم ملی ایرانی با قراردادی نجومی که دستکمی از دستمزد سالیانه اش در اوساسونا ندارد به جمع بازیکنان استقلال اضافه شد.

 

در واقع استقلالی ها با حربه دریافت رضایتنامه از باشگاه اسپانیایی یک قرارداد نجومی با این بازیکن امضا کردند، در شرایطی که تمام مبلغ توافق شده به شخص نکونام پرداخت خواهد شد.

 

مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، مدیران باشگاه های لیگ برتری و حتی نمایندگان مجلس پیش از این در مقابل خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات موضع گرفتند اما نکونام امروز در شرایطی به استقلال پیوست که مبلغ قرارداد او با 5 بازیکن پرسپولیس برابری می کند!

 

در چنین شرایطی هواداران پرسپولیس توقع ورود سازمان بازرسی کشور به ماجرای پیوستن نکونام به استقلال و امضای قرارداد نجومی از کیسه بیت المال را دارند. آیا دلسوزی برای پول های بی حساب و کتاب در فوتبال و پایمال شدن سقف قرارداد فقط برای پرطرفدارترین تیم آسیا مصداق دارد و قانونی شکنی چند باره مدیران استقلال و سپاهان که در سال های اخیر به یک عادت بدل شده بلامانع است؟

 

باشگاه دولتی استقلال که بخش اعظم منابع مالی خود را همانند پرسپولیس از سازمان ورزش دریافت می کند نباید در مقابل قراردادهای اینچنینی پاسخگو باشند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)