مرجع خبری پرسپولیس : مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان گفت: پرسپولیس در فصل جاری به خوبی بسته شده ولی به دلیل هماهنگ نبودن بازیکنان ممکن است در هفته های اول تیم نتایج مناسبی کسب نکند از این رو هواداران باید در هفته های اول لیگ صبور باشند.

 

محمد حسین انصاری فرد اظهار داشت:

 

تیم پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتراز مربی خوبی استفاده می کندبه گونه ای که مانوئل خوزه ششمین مربی پرتغالی سرآمد در دنیاست.

 

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: استفاده از بازیکنان تراز اول در تمام پستها و انتخاب مناسب افراد اثرگذار روانی درتیم از دیگر نکات مثبت تیم پرسپولیس در فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ برتر است.

 

وی تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مشورت پذیری و استفاده از افکارونقطه نظرات بسیار جدی است و تلاش می کند از خواسته های هوادران آگاه شود تا بتواند آنهارا پیگیری کند.

 

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان اضافه کرد: استفاده از مربی تراز اول دنیا برای هدایت تیم از خواسته های هواداران باشگاه پرسپولیس بود که رویانیان به منظور راضی نگه داشتن هواداران این اقدامات را انجام داد.

 

ایجاد فرهنگسازی برای حضور بانوان در ورزشگاه های فوتبال

انصاری فرد در ادامه حضور بانوان در ورزشگاههای فوتبال را نیازمند فرهنگسازی دانست و بیان داشت: حضور خبرنگاران زن در ورزشگاه ها زودتر از حضور سایر بانوان عملیاتی می شود زیرا که رفت وآمد بانوان در ورزشگاه ها باید از مسیرهای مشخص باشد تا کنترل و ایجاد امنیت راحت تر انجام شود.

 

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان افزود: تا زمانی که در تمام ورزشگاه ها دوربین مدار بسته موجود نباشد وبلیط فروشی براساس شماره صندلی صورت نگیرد حضور بانوان در ورزشگاه های فوتبال امکان پذیر نیست.

 

وی ابراز داشت: مسئولان ورزش کشور موافق حضور بانوان بوی‍ژه خبرنگاران زن در ورزشگاه های فوتبال هستند زیرا که در سالهای اخیر در بیشتر روزنامه ها وخبرگزاریها خبرنگاران بخش ورزشی بانوان هستند.

 

وی تاکید کرد: حضور بانوان خبرنگار در ورزشگاه های فوتبال نیازمند همکاری رسانه هاست تا بدین وسیله فرهنگ لازم در جامعه بوجود آیدو امواج مثبت در میان ورزش دوستان ایجاد شودو حق بانوان نیز برای حضور در ورزشگاهها ضایع نشود.

 

نقش روابط عمومی مهندسی فکر مجموعه است

انصاری فرد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: نقش روابط عمومی ها مهندسی فکر مجموعه مرتبطشان است زیرا که هرجا روابط عمومی به خوبی فعالیت انجام دهد باعث ارتقای عملکرد کل مجموعه می شود از این رو لازم است تا مسئولان روابط عمومی ها نقش خود را به خوبی برای مدیران مشخص کنند.

 

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: در وزارت ورزش وجوانان از مسئولان روابط عممومی شهرستانها به خوبی حمایت می شودو تلاش می کنیم با در اختیار گذاشتن امکانات، جایگاه ونیروی انسانی شرایط مورد نیاز برای انجام عملکرد مناسب توسط روابط عمومی ادارات ورزش وجوانان را فراهم کنیم.

 

وی ادامه داد: بیشتر روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان در سطح کشور با کمبود بودجه، امکانات ،مشخص نبودن جایگاه ونداشتن شان ومنزلت لازم روبرو هستند از این رو در تلاش هستیم در طی صحبت های که با مدیرکل های استان ها می شود جایگاه رواط عمومی ها را ارتقا دهیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)