مرجع خبری پرسپولیس : وزیر ورزش و جوانان امروز یکشنبه با حضور در بیمارستان جم تهران از همایون بهزادی، پیشکسوت فوتبال کشورمان عیادت کرد.

 

صبح امروز محمد عباسی وزیر ورزش به همراه حمید سجادی معاونت ورزش قهرمانی و همچنین رامین ولایتی مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با حضور در بیمارستان جم، از همایون بهزادی پیشکسوت پرافتخار دهه 40 و 50 فوتبال و پرسپولیس و همچنین تیم ملی عیادت کردند.

 

در این دیدار یک ساعته، دکتر عباسی ضمن اشاره به آغاز ماه میهمانی خدا، یکی از وظایف درخور و مناسب وزارت ورزش و جوانان در این ماه الهی را عیادت و سرکشی از پیشکسوتان و قهرمانان سابق کشور دانست.

 

وی همچنین در گفتگو با خبرنگاران حاضر در این مراسم ضمن تاکید بر اصل حمایتی همه جانبه از قهرمانان ورزش کشور، به مصوبات اخیر وزارت ورزش و جوانان با همکاری صندوق حمایت از قهرمانان اشاره کرد و افزود: افزایش 30 درصدی حقوق قهرمانان، افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی آنان و معافیت از پرداخت حق بیمه اقداماتی بوده است که طی چند ماه اخیر به مرحله اجرا درخواهد آمد.

 

همایون بهزادی پیشکسوت فوتبال هم ضمن تشکر از وزیر ورزش و هیات همراه خواستار توجه هر چه بیشتر به وضعیت معیشتی پیشکسوتان ورزش شد.

 

در پایان محمد عباسی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این پیشکسوت قدیمی فوتبال، با اهدای هدیه‌ای، مراتب قدردانی و توجه ویژه وزارت ورزش را به پیشکسوتان ورزش کشور ابراز کرد.

 

لازم به ذکر است دکتر پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی هم در این دیدار حضور داشت و ضمن مشاوره با دکتر تخصصی همایون بهزادی، آخرین و ضعیت پزشکی و جسمانی وی را به اطلاع وزیر رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)