مرجع خبری پرسپولیس : پس از اعلام تمدید زمان ثبت نام برای تیم های فوتسال از سوی سازمان لیگ، تیم ها تا پایان وقت اداری روز 31 تیرماه مهلت داشتند تا مدارک خود را تحویل دهند.

 

عباس ترابیان می گوید کمیته فوتسال درخواست محمد رویانیان و باشگاه پرسپولیس را رد کرده است.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، 13 تیم شرکت ملی حفاری، فرش آرا مشهد، دبیری تبریز، راه ساری، میثاق تهران، شهرداری تبریز، صبا قم، شهید منصوری قرچک، گیتی پسند، گسترش فولاد تبریز، شهرداری ساوه، گاز خوزستان و لبنیات ارژن فارس آمادگی خود را اعلام کرده و قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتسال با حضور برخی از نمایندگان تیم‌ها برگزار شد و رقابتهای لیگ برتر فوتسال از12 مرداد آغاز می‌شود.

 

عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال درباره برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتسال گفت: پس از اعلام آمادگی 13 تیم برای شرکت در رقابتهای لیگ برتر فوتسال فصل 92-91، مراسم قرعه کشی با حضور برخی از اعضای باشگاهها صورت گرفت و قرار شد تا یک تیم از 13 تیم در هر هفته استراحت داشته باشد.

 

وی افزود: دو سال گذشته هم ما چنین شرایطی را تجربه کرده و رقابتها را برگزار کردیم. از طرفی هم باتوجه به اینکه دو باشگاه فولاد ماهان و فیروز صفه اصفهان به طور رسمی از حضور در رقابتهای لیگ برتر انصراف داده اند، برای بازیکنان این دو تیم شرایطی را فراهم کرده ایم که نقل و انتقالات بازیکنان این دو تیم تا صبح روز پنجشنبه پنجم مرداد ادامه داشته باشد و آنها بتوانند تیم‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

وی درباره درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر تمدید مهلت نقل و انتقالات گفت: ما در مراسم قرعه کشی که 22 تیرماه برگزار شد مهلت نهایی را 31 تیر اعلام کردیم، یعنی 10 روز دیگر به تیم‌ها فرصت دادیم اما رویانیان طی یک نامه رسمی ضمن ابراز ابهامات باقی مانده در ذهن این باشگاه پیرامون ورود یا عدم حضور در لیگ برتر فوتسال، تقاضا کرده است که 15 روز دیگر به این باشگاه زمان بدهیم تا تصمیم نهایی برای شرکت یا عدم شرکت در رقابتها را بگیرند که معتقدم این تقاضا منطقی نیست و ما به احترام به دیگر باشگاههایی که در زمان اعلام شده مدارک خود را به سازمان لیگ فوتسال تحویل داده بودند، تقاضای این باشگاه را رد کرده و مخالفت خود را اعلام کردیم.

 

ترابیان در پایان گفت: برنامه رقابتهای لیگ برتر به زودی دراختیار باشگاهها قرار می‌گیرد و امیدوار هستیم در این فصل شاهد برگزاری رقابتهای جذابی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)