مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس امروز در خصوص اظهارات اخیر شیث رضایی توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمود سالارکیا در پی اظهار نظرهای شیث رضایی، با بیان این مطلب افزود: به نظر می رسد برای روشن شدن ذهن افکار عمومی نیاز به یادآوری بعضی مطالب باشد.

 

جریمه نقدی اعمال شده در ارتباط با آقای شیث رضایی یک حکم انضباطی است که با توجه به اجرای آن قابل بازگشت نبود. حتی مدیر عامل هم در این ارتباط به کمیته انضباطی باشگاه دستور بررسی مجدد دادند و بعد از بررسی مجدد، حکم قبلی تائید شد. اینگونه نبود که ایشان خود نسبت به اعمال این جریمه اقدام کرده باشند.

 

وی ادامه داد؛ کمیته انضباطی باشگاه حکم خود را بر اساس دو محور صادر کرد. یکی جرائم انضباطی که در آئین نامه دیده شده است و دیگری آسیب هایی که از جهت فنی و معنوی به باشگاه پرسپولیس و بویژه روح و روان هواداران آن وارد شد. آنچه روی داد منجر به آن شد که تیم پرسپولیس در حساس ترین شرایط با فقدان مهره های تاثیرگذار خود روبرو شود. این مساله تاثیر مستقیم بر نتایج بازی ها بویژه بر سرنوشت تیم در جام حذفی گذاشت.

 

سالارکیا افزود: جدای از این مسائل که باشگاه را از نظر فنی و مالی متضرر کرد، حاشیه ها و نتایج این حوادث بر رتبه تیم در لیگ، جام حذفی و حتی کسب سهمیه آسیایی تاثیر گذاشت. جدای از این موارد باید به آسیب های معنوی و روحی و روانی که به باشگاه و هواداران وارد شد، اشاره کرد.

 

معاون حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اشاره به اینکه اجرای حکم اولیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می توانست تبعات بسیار سنگینی برای شیث رضایی داشته باشد، خاطر نشان کرد: بعد از رای صادره، باشگاه در جهت عفو و تخفیف آقای شیث رضایی اقدامات بسیاری انجام داد. این در شرایطی بود که باشگاه و شخص مدیر عامل تحت فشار زیادی قرار داشتند اما سردار رویانیان نگران تبعات اجرای آن حکم سنگین برای این بازیکن بود. هدف این بود که این بازیکن از سوی جامعه فوتبال طرد نشود و ضمن بازگشت این سرمایه به فوتبال شانس و فرصت دوباره ای برای نجات خود و آغاز رویه ای جدید داشته باشد.

 

وی ادامه داد: در این راستا کمک شایان توجهی به این بازیکن شد که البته محصول تلاش های دیگران و البته حسن توجه مسئولان فدراسیون فوتبال نیز بود.

 

سالارکیا در پایان در ارتباط با ابراز دلخوری شیث رضایی از اینکه برای فصل جدید گزینش نشد، گفت: قرارداد باشگاه پرسپولیس و شیث رضایی با پایان فصل گذشته به اتمام رسید. دو طرف تعهد حقوقی نسبت به یکدیگر نداشتند. انتخاب حق طبیعی و قانونی باشگاه و بازیکن است. باشگاه پرسپولیس هم هیچگاه اعلام نکرد، برنامه ای برای جذب این بازیکن دارد. آقای رضایی در انتخاب آزاد بودند، آنچه باشگاه پرسپولیس و مدیریت آن می توانستند انجام بدهند، این بود که بعد از آن اتفاقات، شانس دوباره ای را برای بازگشت این بازیکن به میادین فوتبال بوجود آوردند. اکنون از حضور آقای رضایی در تیم شهرداری تبریز خوشحالیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)