مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که مدیرعامل باشگاه استقلال صبح امروز گفته بود اگر مبلغ قرارداد نکونام یک ریال از آنچه اعلام کردم بیشتر باشد من را اعدام کنند، بازیکن جدید آبی ها امروز اعلام کرد رقم قراردادش بیشتر از چیزی است که مدیرعامل استقلال می گوید.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال صبح امروز با بیان اینکه اگر با زبان روزه دروغ گفته باشم خدا من را دلیل کند، گفته بود:

 

«يك ريال بيش از مبلغي كه اعلام كردم به نكونام نداده‌ايم. اگر يك ريال بيشتر از آن پرداخت كرده باشم، مرا اعدام كنند. فاضلي مدير برنامه‌هاي نكونام است. هر چند كه او پرسپوليسي است، اما مي‌توانيد از او بپرسيد كه نكونام چقدر قرارداد بسته. 700 هزار يورو به باشگاه اوساسونا پرداخت كرديم تا رضايت نامه نكونام را بگيريم و 300 ميليون هم به خود او داديم. اگر من با زبان روزه دروغ گفته باشم، خدا مرا ذليل كند.»

 

اما هافبک جدید استقلال امروز در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی اش در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما گفت: «رقم دستمزد من 350 میلیون تومان نیست من بیشتر از این پول گرفتم اما نمی‌توانم مبلغ قراردادم را بگویم و بگویم چقدر گرفته‌ام. اعلام کردن رقم قرارداد اشتباه است. باشگاه هر اندازه که صلاح بداند به بازیکن مورد نظرش پول می‌دهد اگر بازیکنی هم یک میلیارد تومان پول گرفته نوش جانش. حتی باید به برخی بازیکنان بیشتر از یک میلیارد هم بدهند زیرا شادی که تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای مردم می‌آورند را نمی‌توانیم با هیچ مبلغی بخریم اما هر بازیکنی یک قیمتی دارد.»

 

نکونام در ادامه گفت: «مبلغ قراردادم رقمی بوده که من و باشگاه راضی بودیم.»

 

به نظر می رسد دروغ گفتن حتی با زبان روزه هم برای عده ای از اهالی فوتبال تبصره دارد و گناه محسوب نمی شود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)