مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان شرایط روحی و روانی تیم ما بهتر شده است.

جواد کاظمیان اظهار داشت: با بردی که مقابل صنعت نفت آبادان در خانه حریف به دست آوریم، شرایط ما از لحاظ روحی و روای بهتر شده مربی ما دیر به تیم اضافه شد و هنوز به هماهنگی کامل نرسیده ایم.

 

فکر می کنم تا هفته پنجم لیگ به آمادگی مطلوب برسیم و تیم ما شکل بگیرد اما مطمئن هستم در همین هفته های ابتدای هم امتیاز نمی دهیم چون تمام امتیازات برای ما مهم و سرنوشت ساز است.

 

وی افزود: گلی که به صنعت نفت در آبادان زدم برای تیم مان خیلی مهم تر از خودم بود چون حتی اگر در بازی اول مساوی هم کردیم و لیگ را بدون برد شروع کرده بودیم، دوباره فشار مردم و مطبوعات روی تیم می آمد که با این همه هزینه و ستاره نتیجه نگرفته اند. این گل برای خودم هم خیلی خوب بود که لیگ را با گل شروع کردم.

 

کاظمیان گفت: در این مدت فشار روحی و روانی زیادی روی من بود و با این گل شرایطم بهتر شد. امیدوارم در بازیهای بعد بهتر شوم چون توقعات از من بالا است در نیم فصل دوم فصل قبل 3-4 فرصت تک به تک را از دست دادم و همه می گفتند که چرا موقعیت های تک به تک را گل نمی کنی، انشاءالله در بازیهای بعدی گل بزنم و پاس گل بدهم.

 

وی افزود: امسال بازی کردن در پرسپولیس به خصوص در خط حمله خیلی سخت است چون ما 7-8 مهاجم همسطح و خوب داریم که این مسأله هم رقابت ایجاد می کند و هم فشار زیادی روی بازیکنان می آورد چون این استرس وجود دارد که اگر خوب نباشی، تعویض یا نیمکت نشین می شوی، البته این طبیعت فوتبال است.

 

امسال در پرسپولیس فیکس بازی کردن خیلی سخت است اما همه دست به دست هم می دهیم تا پرسپولیس خوبی داشته باشیم.

 

مهاجم تیم پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم با توجه به شرایط، همه دوست داشتند پرسپولیس جدید را در ورزشگاه آزادی ببینند و اگر بازی با حضور تماشاگران برگزار می شد، مطمئناً 100 هزار نفر به استادیوم می آمدند اما متأسفانه این دیدار بدون تماشاگر است و بازی کردن بدون تماشاگر هم هیچ لطفی ندارد و مثل یک تمرین معمولی است. امیدوارم هواداران ما بخشیده شوند و بتوانند بازی با فجرسپاسی را در استادیوم ببینند من تاکنون چنین تجربه ای با پرسپولیس نداشته ام و خیلی سخت است که بدون تماشاگران در آزادی بازی کنیم اما باید 3 امتیاز این دیدار خانگی را بگیریم.

 

کاظمیان تصریح کرد: اگر بتوانیم فجرسپاسی و پس از آن گهر زاگرس را ببریم، 9 امتیازی خواهیم شد که برای ما خیلی مهم است. چون از همین ابتدای لیگ هم شخصیت قهرمانی پرسپولیس را نشان می دهیم و هم اگر در ادامه کار امتیازی از دست بدهیم، جای نگرانی نخواهد بود چون امتیازات اول فصل را جمع کرده ایم.

 

وی ادامه داد: از فجرسپاسی در فصل جدید شناختی ندارم چون فقط یک بازی از لیگ گذشته و کار این تیم راندیده ام اما وقتی 3 گل به ذوب آهن زده اند یعنی اینکه خوب کار کرده اند ما اگر در این دیدار خودمان باشیم، فجرسپاسی هیچ حرفی در آزادی برای گفتن نخواهد داشت و می توانیم این تیم را شکست دهیم. اگر تماشاگران بودند که قضیه کاملاً فرق می کرد اما سعی می کنیم با یک بازی خوب و پرگل، 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در مورد پیوستن جواد نکونام به استقلال صحبت خاصی ندارم، نکونام کاپیتان تیم ملی و بازیکن بزرگی است و برایش در استقلال آرزوی موفقیت می کنم. استقلال خط هافبک خوبی داشت و با حضور نکونام قوی تر شده اما تیم ما هم بازیکنان خوبی دارد و چیزی از استقلال کم نداریم و حتی بهتر از آنها هم هستیم.

 

کاظمیان در پایان گفت: به نظرم دربی امسال بسیار جالب می شود چون هر 2 تیم پرمهره اند. شاید کیفیت فنی در پی خوب نباشد اما خیلی جذاب می شود. البته اگر دربی در هفته دهم یا یازدهم برگزار می شد، خیلی قشنگ تر می شد چون هر 2 تیم به آمادگی و هماهنگی کامل می رسیدند اما طبق برنامه در هفته ششم باید به مصاف استقلال برویم.

 

در مورد دربی امسال ازمدتی پیش صحبت هایی مطرح شده و حرف و حدیث هایی به وجود آمده و کری هایی می شنوم اما الان نمی خواهم در مورد این دیدار بزرگ صحبت کنم و به موقع در مورد دربی صحبت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)