مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مهدی مهدوی کیا به نیمکت نشینی در پرسپولیس افتخار می کند اما نماد تعصب آبی ها به دنبال بازوبند است!

 

امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین روز گذشته استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر نکونام هم به تیم ما اضافه شد و تیم ما اکنون با 21 بازیکن کامل شد.

 

وی در مورد علت منتفی شدن حضور مجیدی در استقلال گفت: من و فتح‌الله‌زاده صحبت کردیم و قرار شد مجیدی بیاید اما روز شنبه به من تلفن زدند و گفتند مجیدی گفته بحث کاپیتانی چه می‌شود. همه ما باید در چارچوب حرکت کنیم. قلعه‌نویی در چارچوب مدیریت است، مدیریت در چارچوب هیئت مدیره و هیئت مدیره در چارچوب مجمع. جایی که چارچوب نباشد کار درست انجام نمی‌شود.

 

قلعه‌نویی ادامه داد: مصاحبه مهدوی‌کیا را ببینید، او از نظر اخلاقی، رفتاری و فنی بازیکن خوبی است اما می‌گوید به نیمکت‌نشینی در پرسپولیس افتخار می‌کنم. در حالی که مجیدی پیغام داد من باید کاپیتان باشم اما من گفتم او باید در چارچوبی که من تعیین می‌کنم قرار بگیرد و به خاطر فتح‌الله‌زاده و مردم قبول کردم به استقلال بیاید اما اولویت مجیدی کاپیتانی بود و در چارچوبی که من برایش تعیین کردم قبول نکرد کار کند.

 

سرمربی استقلال در مورد اینکه در صورت حضور مجیدی در استقلال او کاپیتان می‌شد یا نکونام، گفت: هنوز به این مسئله نرسیده‌ایم که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)