مرجع خبری پرسپولیس : محسن بنگر مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که این تیم در بازی فردا مقابل فجرسپاسی کار آسانی در پیش ندارد.

 

بنگر در مورد بازی فردا حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: من معتقدم بازی آسانی در پیش نداریم. فجرسپاسی تیم خطرناکی است که در بازی اول تیمی خوبی مثل ذوب آهن را با 3 گل شکست داد.

 

اکثر بازیکنان فجر جوان هستند و انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارند و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.

 

او ادامه می‌دهد:  ما محکوم به پیروزی هستیم و به هیچ عنوان نباید فجرسپاسی را دست کم بگیریم. اگر فکر کنیم آنها حریف ساده‌ای هستند صددرصد با مشکل مواجه خواهیم شد. ما لیگ را با یک برد خوب در آبادان شروع کردیم و باید این روند را ادامه دهیم تا ازکورس مدعیان عقب نمانیم.

 

از بنگر در مورد محرومیت تماشاگران پرسپولیس سوال می‌کنیم که او می‌گوید:‌ معمولا در ماه رمضان استقبال تماشاگران از بازی‌‌های لیگ برتر خصوصا بازی‌های پرسپولیس و استقلال زیاد است. واقعا محرومیت تماشاگران ما ناراحت‌کننده است چرا که بازی کردن مقابل آنها لذت زیادی دارد ولی چاره‌ای نداریم جز اینکه در ورزشگاه خالی بازی کنیم. با این حال امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم.

 

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قول می‌دهی پرسپولیس قهرمان شود می‌گوید: به هیچ عنوان از حالا نمی‌توان از قهرمانی حرف زد یا قول داد. بازی‌های لیگ برتر سخت است و فعلا باید به فکر امتیاز جمع کردن باشیم. با این حال به تماشاگران پرسپولیس قول می‌دهیم که نهایت تلاش خودمان را برای موفقیت این تیم انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)