مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس این باشگاه را در فوتبال ایران از لحاظ پزشکی پیشرو دانست.

 

رئیس کمیته پزشکی و سلامت باشگاه پرسپولیس گفت: کلیه آزمایش های پزشکی بازیکنان پرسپولیس کامل تر از آنچه مد نظر فدراسیون پزشکی و ورزشی پرسپولیس است توسط پیشرفته ترین مراکز انجام شده است و باشگاه پرسپولیس به باشگاه پیشرو در امور پزشکی ورزشی در ایران و منطقه تبدیل خواهد شد.

 

پروفسور فرهاد فرید در ارتباط با مسائل مطرح شده در ارتباط با شناسنامه سلامت بازیکنان گفت: آزمایش های پزشکی مربوط به خون، قلب، ریه ارتوپدی، تست و طب ورزشی بازیکنان پرسپولیس به شکلی دقیق توسط گروه پزشکی پرسپولیس که یک گروه پزشکی و ورزشی کامل و منحصر به فرد در ایران است، انجام شده است.

 

وی افزود: حتی گزارش پزشکی به دو زبان انگلیسی و فارسی تهیه گردیده است. در شرایط فعلی با توجه به اطلاعاتی که در دست است شناسنامه پزشکی که برای بازیکنان پرسپولیس تهیه شده است جامع ترین اطلاعات پزشکی در این حوزه است و باشگاه پرسپولیس قبل از دستورالعمل فدراسیون فوتبال، این برنامه را در دستور کار داشت.

 

وی ادامه می دهد؛ هر باشگاهی حق دارد امور پزشکی مربوط به بازیکنان خود را مدیریت کند. ما در حال حاضر همه ابزارها از جمله تخصص های پزشکی، امکانات تصویربرداری، آزمایشگاه، امکانات فیزیوتراپی، جراحی ها و سایر موارد را برای اولین بار در ایران در قالب مجموعه ای کامل تحت یک مدیریت واحد قرار داده ایم. به این ترتیب برای هیچیک از مراحل تشخیص و درمان نیازی به سایر مجموعه ها نداریم. باشگاه پرسپولیس همچنین آمادگی دارد در راستای مقابله با واسطه گری پزشکی به سایر باشگاه ها کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)