مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سابق پرسپولیس بار دیگر در مصاحبه ای به حاشیه سازی برای این تیم و مسئولانش پرداخت.


شیث رضایی پس از اظهارات سالارکیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در تماس با خبرگزاری فارس گفت: صحبت‌های آقای سالارکیا را خواندم اما آقای رویانیان شما چرا جواب مرا نمی‌دهید و سکوت کرده‌اید؟ حتما حرفی برای گفتن نیست.

 

آقای سالارکیا! من از شما سؤال می‌کنم آیا تاوان آن اتفاق تلخ که برای من افتاد را ندادم؟ محروم و جریمه نشدم؟ در اتفاقی که برای من افتاد چند درصد من مقصر بودم؟

 

وی افزود: من همان بازیکنی نبودم که یک ماه نمی‌توانستم از خانه بیرون بیایم؟ شما می دانید چه آسیب‌های روحی دیده‌ام ولی در خلوت خودم تمرین کردم و بسیار آماده برای کمک به پرسپولیس بازگشتم. اگر کسی غیر از من بود نمی‌توانست این کار را انجام دهد.


رضایی ادامه داد: وقتی تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر جریمه و محرومیت من گرفته شد آیا یک کاغذ به من ابلاغ کردید که من بعدا به کمیته استیناف باشگاه اعتراض کنم؟ این موضوع مشخص می‌کند که در باشگاه پرسپولیس چه خبر است و فقط همه حرف می‌زنند.


مدافع سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک نفر را برای یک اتفاق یک بار مجازات می‌کنند نه 5 بار. من محروم و جریمه شدم و در بدترین شرایط روحی بودم. باشگاه پرسپولیس نیز هیچگونه تخفیفی به من ندادند و خدا پدر اسطوره‌هایی مثل علی پروین، محمد مایلی‌کهن و دادکان را بیامرزد که حداقل به من گفتند شیث اشتباه کردی و دوباره بلند شو که من با قوت قلب این عزیزان مستحکم‌تر از گذشته آمدم و در همان شرایط بود که خیلی‌ها من و نصرتی را کمک حال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دانستند.


رضایی عنوان کرد: وقتی دیدم از باشگاه خبری نیست خودم وکیل شخصی گرفتم و با پول خودم کارهایم را دنبال کردم. در یکی از مناسبت‌ها باشگاه از فدراسیون فوتبال خواست به هواداران پرسپولیس عیدی داده شود و نصرتی را ببخشند اما یک کلام نگفتید به شیث رضایی نیز تخفیف دهید. یعنی برای بازیکنی که 8 سال در پرسپولیس بوده اندازه یک کاغذ و چند دستخط ارزش نگذاشتید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)