مرجع خبری پرسپولیس : اعلام بازنشستگي وحيد هاشميان از فوتبال بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي آلماني زبان داشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ وحيد هاشميان مهاجم پيشين تيم ملي فوتبال در 36 سالگي تصميم گرفت كفش‌هايش را براي هميشه آويخته و از دنياي بازيگري خداحافظي كند.

 

رسانه‌هاي آلماني خداحافظي هلي‌كوپتر را ناديده نگرفته و به بازتاب آن پرداختند. بخش آلماني پايگاه اينترنتي گل در اين باره نوشت هلي‌كوپتر پيشين بوندسليگا در 36 سالگي كفش‌هايش را آويخت. اين بازيكن ايراني روي هم رفته 11 سال را در بوندسليگا گذراند و از جمله پيراهن بايرن مونيخ را به تن كرد.

 

گل همچنين نوشت هاشميان در فاصله سال‌هاي 1999 تا 2010 يكي از بازيكنان موفق‌ بوندسليگا بود و در سال 2004 با پيوستن به بايرن مونيخ به نقطه اوج دوران بازيگري خود رسيد.

 

هاشميان اكنون در آلمان در حال گذراندن دوره‌هاي مربي‌گري است و به زودي روي نيمكت مربي‌گري تيم‌ها خواهد نشست.

 

اشپيگل ديگر روزنامه آلماني هم با اشاره به خداحافظي مهاجم فصل گذشته پرسپوليس نوشت: هاشميان در فاصله سال‌هاي 1999 تا 2010 در بوندسليگا پيراهن تيم‌هاي هامبورگ، بوخوم، بايرن مونيخ و هانوفر را به تن كرد. وي اكنون مي‌خواهد تمركز خود را متوجه گرفتن مدرك مربي‌گري كند چرا كه قصد دارد اين مدرك را در آلمان از آن خود كند.

 

خبرگزاري آلمان هم با بازتاب خداحافظي وحيد هاشميان از فوتبال آن هم درست در روز تولد 36 سالگي‌اش آورد: هاشميان فوتبالش را با پاس تهران آغاز كرد و در پرسپوليس تهران به پايان رساند.

 

پايگاه اينترنتي كيكر هم با نگاهي به كناره‌گيري مهاجم تيم ملي ايران از فوتبال نوشت: پايان در روز تولد 36 سالگي؛ وحيد هاشميان روز شنبه پايان فوتبالش را اعلام كرد. وي در 208 بازي بوندسليگا براي تيم‌هاي مختلف توانست 38 گل به ثمر برساند.

 

Sport1 نيز درباره خداحافظي هاشميان نوشت: هاشميان كه به خاطر قدرت سرزني‌اش هلي‌كوپتر ناميده مي‌شد، در آلمان پيراهن تيم‌هاي مختلفي را پوشيده بود.

 

ولت آنلاين هم در خبري به 50 بازي و 15 گل ملي وحيد هاشميان اشاره داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)