مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط تیمش چندان راضی نیست چرا که معتقد است سرخپوشان تهرانی با توجه به بازیکنانی که دارند باید بهتر از این نتیجه بگیرند.

 

مصاحبه مهاجم با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس را با هم می خوانیم:

 

 

* از شرایط پرسپولیس در حال حاضر راضی هستید؟

 

– واقعیت این است که انتظارات از تیم ما بالا است اما مشکل ما این است که هنوز به هماهنگی لازم نرسیده ایم. پرسپولیس در این فصل از نظر بازیکن یک تیم کامل است و در صورت رسیدن به هماهنگی کامل نتایج بسیارخوبی کسب خواهیم کرد.

 

* اما فصل را خوب شروع نکردید و همین مساله باعث شده انتقادات زیادی نسبت به عملکرد پرسپولیس مطرح شود؟

– ما در بازی اول مقابل صنعت نفت در آبادان نتیجه خوبی گرفتیم اما شکست خانگی مقابل فجر سپاسی و تساوی با گهر مقابل 80 هزار تماشاگر حاضر در آزادی قابل قبول نبود و باعث شد انتقادات زیادی مطرح شود البته فصل تازه شروع شده و هنوز اتفاق خاصی رخ نداده که اینقدر انتقاد می شود اما مردم هم حق دارند شاهد نتایج بهتری از پرسپولیس باشند.

 

* فکر می کنی این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد؟

– بازی با صبای قم برای ما خیلی تعیین کننده است و باید تحت هر شرایطی که شده در این بازی خانگی نتیجه بگیریم. فکر می کنم با پیروزی مقابل صبا بسیاری از مشکلات ما حل می شود و می توانیم با تمرکز و آرامش بیشتری کارمان را درلیگ ادامه بدهیم.

 

* واگر نتوانید صبا را ببرید چه اتفاقی می افتد؟

– من به مسائل منفی فکر نمی کنم و سعی می کنم با تمام قدرت و تمرکز بالا در زمین حاضر شوم و نتیجه لازم را کسب کنیم. تمام بچه های تیم همین شرایط را دارند و سعی می کنیم در این بازی موفق شویم. صبا را می بریم تا اوج بگیریم و از شرمندگی هواداران در آییم.

 

* چه شناختی از صبا دارید؟

– صبا هر چند در بازی قبل خود شکست خورد اما لیگ را خیلی خوب شروع کرده و شان اده تیم دست و پا بسته ای نیست. قطعا آنها هم با انگیزه ای بالا مقابل ما قرار می گیرند و دنبال نتیجه هستند اما تیم ما در شرایطی نیست که امتیاز بدهد.

 

* محرومیت هواداران پرسپولیس به حالت تعلیق در آمد و در این دیدار همراه شما خواهند بود. دراین رابطه چه نظری داری؟

– این بهترین خبر برای ما بود و خوشحالم که طرفداران پرسپولیس این بازی کنار ما هستند. امیدوارم دیگر محرومیتی برای هواداران ما به وجود نیاید و همیشه کنار تیم باشند. مطمئنا با حضور آنها راحت تر می توانیم به 3 امتیاز بازی با صبا برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)