مرجع خبری پرسپولیس : مدير رسانه‌اي تيم ملي فوتبال از اعلام ليست بازيكنان دعوت شده براي اردوي مجارستان حداكثر تا پس‌فردا خبر داد و گفت: كي‌روش چند بازيكن جديد را در ليگ پسند كرده و شايد 2، 3 چهره خاص در ليست جديد او باشند.

 

خسرو والي‌زاده با اعلام اين خبر گفت اسامي ملي‌پوشان براي حضور در اردوي مجارستان حداكثر تا دوشنبه شب (پس‌فردا) اعلام خواهد شد و بازيكنان پس از يك روز استراحت، بايد عصر چهارشنبه به اردو بيايند.

 

 

وي افزود: طبق برنامه احتمالا چهارشنبه پس از افطار بازيكنان تمرين سبكي را خواهند داشت و صبح پنج‌شنبه عازم مجارستان مي شوند. با توجه به اختلاف ساعتي كه ايران با اروپا دارد، به احتمال فراوان در عصر همان روز تيم ملي در بوداپست، پايتخت مجارستان تمرين خواهد كرد.‌

 

 

والي‌زاده همچنين با بيان اينكه ديدار تداركاتي تيم ملي برابر تونس در بوداپست نخواهد بود، خاطرنشان كرد: تيم ملي در آخرين روز اردو يعني 25 مرداد ديدار تداركاتي را با تيم تونس برگزار مي‌كند اما چون در همين روز تيم مجارستان هم برنامه مسابقه دوستانه دارد، طبق قانون فيفا نمي‌شود در روزهاي فيفادي، در يك شهر دو مسابقه برگزار كرد. بنابراين محل بازي تيم ملي تغيير مي‌كند اما هنوز مشخص نيست چه شهري خواهد بود.

 

مدير رسانه‌اي تيم ملي درباره حضور رضا قوچان‌نژاد در ليست جديد ملي‌پوشان، اظهار كرد: با توجه به اينكه ليست بازيكنان هنوز منتشر نشده، نمي‌توان با قاطعيت در اين باره يا حضور هر بازيكن ديگري در اين اردو صحبت كرد، اما شايد در ميان بازيكنان دعوت شده به اين اردو دو يا سه مورد خاص به چشم بخورد. چندين بازيكن جوان و جديد در اين سه هفته‌اي كه از ليگ گذشته، توجه كي‌روش را جلب كرده‌اند كه اگر مسايل مربوط به اخذ ويزاي شينگن آنها حل شود، مي‌توانند تيم ملي را در اردوي مجارستان همراهي كنند.

 

والي‌زاده همچنين گفت: با توجه به برگزاري اردوي شهريورماه تيم ملي در اردن، كي‌روش براي بررسي وضعيت زمين‌هاي تمريني كمپ آنها به اين كشور سفر كرده و احتمالا امشب يا فردا (يكشنبه) به تهران مي‌آيد تا ديدار پرسپوليس و صبا را در ورزشگاه آزادي از نزديك تماشا كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)