خبر یک هفته پیش مرجع تایید شد

مرجع خبری پرسپولیس : ضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با انتقاد از حسین عسگری گفت:‌ ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر اندازه کل لیگ قبل مشکل داوری داشته است.

 

حیدر بهاروند در مورد بحث‌های بوجود آمده در مورد انتخاب حسین عسگری به عنوان رئیس دپارتمان داوری، گفت: کمیته داوران باید رئیس دپارتمان داوری را تعیین کند، چرا که آنها باید در مورد مسائل داوری فوتبال پاسخگو باشند.

 

اگر قرار نباشد این کمیته انتخاب کند، بودنش کاملا بیهوده است و دلیلی ندارد که اصلا چنین کمیته‌ای داشته باشیم.

 

وی در مورد اینکه پس چطور حسین عسگری به عنوان رئیس دپارتمان داوری معرفی شده عنوان کرد: احتمالا این مسئله منتفی می‌شود. 3 هفته از لیگ برتر گذشته و اندازه کل دوره قبلی لیگ مشکلات داوری داشتیم. شاید شخص رئیس دپارتمان هم مقصر نبوده اما این مشکلات وجود داشته است.

 

 رئیس هیئت فوتبال استان لرستان تاکید کرد: اگر شما خودتان هم عضو کمیته داوران باشید، قبول نمی‌کنید شخصی بدون انتخاب شما به عنوان رئیس دپارتمان معرفی شود. تیم گهر چند امتیاز را به دلیل مشکلات داوری از دست داده است. در بازی با پرسپولیس گل این تیم مردود اعلام شد و در بازی با ملوان به آن شکل پنالتی علیه این تیم گرفته شد. اصفهانیان حق دارد رئیس دپارتمان داوری تحت نظر او انتخاب شود. ما هم دوست داریم مشکلات حل شود، الان هم اگر کسی دیگری بیاید به معنی این نیست که دیگر هیچ مشکلی به وجود نیاید و درصد اشتباهات به صفر برسد، اما مطمئناً دیگر اشتباهات به این اندازه نخواهد بود.

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که وضعیت حق پخش چه شد، عنوان کرد:‌ آخرین بحثی که صورت گرفت این بود که مسابقات لیگ برتر را پخش نکنند. قرار شد اگر دوربین‌ها در استادیوم بودند داور بازی را شروع نکند تا اینکه فدراسیون حاضر به مذاکره شود. مذاکراتی هم همان موقع صورت گرفت و قرار شد هفته سوم لیگ پخش شود. از آن تاریخ به بعد من اطلاعات دیگری در مورد مسئله حق پخش ندارم و در جریان مسائل نیستم.

 

بهاروند در مورد برگزاری جام حذفی تاکید کرد: جام حذفی به احتمال فراوان برگزار می‌شود. شخصا اعتقاد دارم که باید جام حذفی برگزار شود. اولویت ما با تیم ملی است اما با یک جابجایی می‌توانیم جام حذفی را هم برگزار کنیم. اکثر تیم‌های لیگ دو و لیگ سه وقتی که میزبان نیستند به دلیل مشکلاتی که دارند خودشان کناره‌گیری می‌کنند. در صحبت‌هایی که در هیئت رئیسه داشتیم اکثر اعضا موافق برگزاری جام حذفی بودند و قرار شد بهروان این قضیه را بررسی و در نهایت اعلام کند.

 

بهاروند در مورد مسئله میزبانی گهر گفت: بعید می‌دانم به این راحتی‌ها مسئله میزبانی درود حل شود. فعلا بازی‌های گهر در کرج برگزار می‌شود، البته درخواست دادیم میزبانی در خرم‌آباد انجام شود. ورزشگاه خرم‌آباد مشکلاتی دارد که هنوز برای حل آن اقدامی نشده است. البته فقط رختکن این استادیوم مشکل دارد که در 25 روز می‌توان آن را تعمیر کرد. اولویت با دورود است اما این استادیوم این شهر مشکلات اساسی دارد و باید این مشکلات حل شود تا بتوان میزبانی را برعهده گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)