مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که محرومیت هواداران به حالت تعلیق درآمد و این موضوع به بازیکنان انگیزه مضاعفی می دهد.

 

محمد نوری درباره بازی فردا شب پرسپولیس مقابل صبای قم و بخشیده شدن محرومیت هواداران اظهارداشت: خیلی خوشحالیم که این محرومیت بخشیده شد. حالا بازیکنان پرسپولیس انگیزه مضاعفی برای شکست صبا به دست آورده اند.

 

مطمئنا پرسپولیس روز به روز بهتر می شود و فقط هواداران کمی صبر و تحمل داشته باشند.

 

وی افزود: به نظر من پرسپولیس روز به روز درحال بهتر شدن است و ان شاءالله در این فصل جواب محبت های هواداران را می دهیم. بازی قبل که هواداران زیادی به استادیوم آمدند و فکر می کنم مقابل صبا آنها رکورد را بشکنند. این هواداران هیچگاه ما را تنها نگذاشتند و امیدوارم فردا بازی درخور شانی برابر حریف انجام دهیم.

 

محمد نوری که در بازی هفته گذشته پرسپولیس برابر گهر زاگرس به ترکیب اصلی راه یافت، درخصوص تغییر پستش گفت: در بازی برابر گهر نیمه اول هافبک راست بودم و نیمه دوم سرجای خودم بازی کردم. البته مهم پیروزی تیم است و هر جایی که کادرفنی بخواهد سعی می کنم بهترین عملکرد و کارایی را داشته باشم. از لحاظ بدنی هم شرایط ایده آلی دارم.

 

با مصدومیت سوسا گفته می شود احتمال اینکه خوزه مانوئل از نوری در پست هافبک دفاعی بازی کند، زیاد است. نوری تاکید می کند که مشکلی با تصمیمات کادرفنی ندارد: خودم دوست دارم پشت سر مهاجمان بازی کنم و در این پست راحت ترم اما مهم نظر ژوزه است. من قبلا هم در پست هافبک دفاعی بازی کرده ام و مشکلی ندارم. در صبا، سپاهان و تیم ملی در مقاطعی هافبک دفاعی بوده ام و تجربه بازی در این پست را دارم.

 

وی در پایان درخصوص تیم فوتبال صبای قم اظهارداشت: صبا تیم خوبی است و امسال هم لیگ را با موفقیت آغاز کرده است. آنها سه،چهار هفته از تیم ما جلوتر هستند و برای همین از لحاظ بدنی سرحال هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)