مرجع خبری پرسپولیس : مهرزاد معدنچی هافبک چپ پای پرسپولیس در بازی دوستانه این تیم مقابل نیروی زمینی توانست یکی از گل‌های سرخپوشان را به ثمر برساند تا خودش را رفته رفته آماده حضور در ترکیب این تیم کند.

معدنچی در ابتدای حرف‌هایش در خصوص وضعیتی که پرسپولیس در آن به سر می‌برد می‌گوید:

 

«‌همه می‌دانند که پرسپولیس قبل از شروع فصل شرایط ویژه‌ای داشت. سرمربی ما دیر به تیم اضافه شد و حالا نیاز به زمان دارد تا با شرایط پرسپولیس آشنا شود. بی‌جهت نیست که مانوئل ژوزه در این تعطیلات برای پرسپولیس بازی‌های دوستانه در نظر می‌گیرد چون هنوز ترکیب اصلی را نشناخته است و این موضوع نیاز به زمان دارد.»

 

او ادامه می‌دهد: «اگر دقت کنید می‌بینید که پرسپولیس فقط در خط دفاعی ثبات داشته و در خط هافبک و حمله تغییرات زیادی رخ داده است. این نشان می‌دهد که هنوز مانوئل به طور کامل تیمش را نشناخته و با خصوصیات بازیکنان به طور کامل آشنا نیست. اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم باید بگویم که او نیاز به زمان دارد و باید صبر کنیم.»

معدنچی در قسمتی از حرف‌هایش می‌گوید: «به نظر من ژوزه مربی خوبی است و مطمئن هستم که تیم ما وقتی مانوئل ترکیب اصلی‌اش را پیدا کند درست خواهد شد. این درست که امتیازهای حساسی را از دست دادیم ولی مانوئل در این چند روز روی تیم کار خواهد کرد و مشکلات حل خواهد شد. ما نباید در مورد این مربی غیرمنطقی حرف بزنیم و نباید فراموش کنیم که او فقط 10 روز قبل از شروع لیگ به پرسپولیس آمد. سرمربی نیاز به زمان دارد تا بداند بازیکنان در چه پستی جواب می‌دهند.»

از معدنچی در مورد وضعیت خودش سوال می‌کنیم که می‌گوید: «خدا را شکر نسبت به روزهای گذشته شرایط بهتری دارم و مانوئل در بازی با نیروی زمینی از من استفاده کرد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرم.خوشبختانه گل هم زدم. من دیر به تیم ملحق شدم ولی رفته رفته خودم را به دیگر بازیکنان می‌رسانم و اگر از لحاظ آمادگی بدنی به شرایط ایده آل برسم به ترکیب اصلی راه پیدا خواهم کرد.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)