مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر خبرهای کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری…

 

براي سرمربي پرتغالي، درست پاس دادن همان قدر مهم است كه خوب دفاع كردن و گل زدن. او اين نكته را در تمرين‌هاي پيش از اين هميشه به پرسپوليسي‌ها گوشزد كرده و بخشي از برنامه‌هاي تمريني هر روزه‌اش را سپرده به همين موضوع.

 

هنوز البته سرخ‌ها رضايتش را جلب نكرده‌اند و در بازي پنج‌شنبه برابر نيروي زميني شاهد بوديم كه به خاطر همين موضوع بارها فريادش به آسمان رفت. هربار كه توپ لو مي‌رفت، ژوزه با فرياد بازيكنانش را به تمركز و دقت بيشتر دعوت مي‌كرد و همه تاكيدش اين بود كه: «بي‌هدف پاس ندهيد. عجله‌اي در كار نيست. يارتان را پيدا كنيد بعد پاس بدهيد اما توپ را به هر جايي نفرستيد.

 

درخواست زود هنگام هواداران از پرسپوليسي‌ها/ تو را به خدا دربي را ببريد

پرسپوليس امروز همان جايي ايستاده كه در پايان فصل پيش ايستاده بود؛ روي پله دوازدهم و با تنها 4 امتياز از 4 بازي. اين خودش دليل قانع‌كننده‌اي است براي نگراني هواداراني كه پرسپوليس رويايي را از مديرعامل وعده گرفته بودند. با وجود همه اين نگراني‌ها آنها عصر پنج‌شنبه سكوهاي درفشي‌فر را قرق كرده و يكسره پرسپوليس را در بازي دوستانه‌اش با نيروي زميني تشويق مي‌كردند. بعد از شنيدن سوت پايان هم همچون روزهاي ديگري كه در ورزشگاه به روي‌شان بسته بود خود را به در اصلي رساندند و منتظر ماندند براي خروج بازيكنان. بازيكناني كه موقع مواجه شدن با نزديك به 300 هوادار منتظر، چاره‌اي براي‌شان نمي‌ماند جز توقفي چند دقيقه‌اي و صحبت با آنها و دادن عكس و امضاي يادگاري.پاسخشان به درخواست‌هاي تكراري اين هواداران هم كه پيروزي پرسپوليس در بازي‌هاي بعدي را طلب مي‌كردند، وعده‌اي بود كه اميدوارشان مي‌كرد: «شرايط تيم روز به روز بهتر مي‌شود و اگر شما دست از حمايت برنداريد حتماً به موفقيت مي‌رسيم.»


هواداران اما بيش از هر چيز براي دربي نگرانند كه دو هفته بيشتر به آن زمان نداريم و با اين جمله كه: «ترا به خدا حداقل دربي را ببريد.» پيروزي در آن بازي را از بازيكنان مي‌خواستند و براي اين پيروزي از سرخ‌ها قول گرفتند.

 

تقدير ژوزه از سرخپوشان جوان؛ عالي بوديد

در روزي كه نه از ملي‌پوش‌ها خبري بود و نه ديگر با تجربه‌ها توانستند از پس نيروي زميني ليگ يكي بربيايند، اين جوان‌هاي هميشه نيمكت‌نشين بودند كه پيروزي را به پرسپوليس هديه كردند.

امير عابدزاده، روح‌ا… سيف‌اللهي، سعيد قدمي، محمد خانزاده و افشين اسماعيل‌زاده كه نيمه نخست بازي را به نيمكت‌نشيني گذرانده بودند بعد از حضور در زمين، بازي را به سود پرسپوليس برگرداندند و توانستند از شكستي كه نيروي زميني به پرسپوليس تحميل كرده بود، پيروزي بسازند.

به همين خاطر سوت پايان را شنيديم، مانوئل ژوزه وارد زمين شد و به سمت آنها رفت تا از بازي خوبشان تقدير كند. او بر سر تك‌تك جوان‌هاي حاضر در زمين دست كشيد، با آنها دست داد و گفت: «همه‌تان عالي بوديد. از تجربه‌ترها بهتر كار كرديد و با تلاش شما تيم برنده شد. از شما راضي‌ام و انتظار دارم با ادامه همين روند، خود را به تركيب اصلي پرسپوليس برسانيد.»

 

پروين منتظر بازگشت وزير ورزش از لندن
بعد از آن مصاحبه تند و گزنده درباره سرمربي پرتغالي پرسپوليس، علي پروين سكوت اختيار كرده و در پاسخ به همه پرسش‌ها مي‌گويد كه حرفي درباره فوتبال و پرسپوليس ندارد. اين سكوت اما بي‌دليل نيست و در واقع علي پروين منتظر نشسته براي بازگشت محمد عباسي وزير ورزش از لندن تا سكوتش را در حضور او بشكند. پروين در تلاش است وقتي از عباسي بگيرد و بعد از بازگشت او به ديدارش برود و درباره وضعيت پرسپوليس با وزير ورزش صحبت كند. صحبت‌هايي كه به نظر مي‌رسد بيشتر به اختلاف‌هاي پنهاني موجود در باشگاه مربوط است تا آنچه بر پرسپوليس مي‌گذرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)