مرجع خبری پرسپولیس : در بازي تداركاتي پرسپوليس با نيروي زميني، چهره آ‌شنايي را در ورزشگاه درفشي‌فر ديديم.

 

حسن شيرمحمدي هافبك دهه 60 قرمزهاي پايتخت به عنوان مشاور باشگاه نيروي زميني از نزديك اين بازي را تماشا كرد. او در مورد كيفيت بازي نيروي زميني مي‌گويد: نيروي زميني در نيمه اول با تركيب اصلي‌اش به ميدان آمد و فوق‌العاده خوب كار كرد.

 

در نيمه دوم ارنج تيم كاملا متفاوت شد. البته پرسپوليس هم ملي‌پوشان خود را نداشت. با اين حال بچه‌ها فوق‌العاده بازي كردند و تنها به خاطر كم‌تجربگي و نام پرسپوليس باختند. مطمئنم آنها به خاطر سلامت كاري‌شان در ليگ يك موفق مي‌شوند.

 

شيرمحمدي كه از هافبك‌هاي خوب پرسپوليس و از لژيونرهاي اين تيم بوده در مورد شرايط فعلي شاگردان ژوزه مي‌گويد: «بازي در تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال با تيم‌هاي پرطرفدار ديگر متفاوت است. پرسپوليس در 4 بازي گذشته نه خوب بازي كرد و نه خوب نتيجه گرفت. با اين حال من اعتقاد دارم اين بازيكنان پتانسيل بالايي دارند و تنها به خاطر استرس زياد نمي‌توانند توانايي‌شان را نشان دهند مگر حسيني و بنگر جزو بهترين‌ها نيستند و چند سال در سپاهان عالي نبودند اما چرا الان آن كارايي را ندارند؟ دليلش تنها استرس است كه ما مي‌بينيم بقيه بازيكنان هم 4 تا پاس سالم هم نمي‌دهند.»

 

حسن شيرمحمدي به دليل سال‌ها تجربه‌اش از بازي در پرسپوليس راهكاري را براي خروج تيم از شرايط فعلي پيشنهاد مي‌كند: «تماشاگران تنها بايد حمايت كنند تا اين روحيه از دست رفته برگردد. شما در هر حرفه‌اي اگر اعتماد به نفس نداشته باشيد كارايي نخواهيد داشت البته پرسپوليس و استقلال جاي فرصت دادن نيست اما اين مربي هنوز شناخت لازم را ندارد من به عنوان يك پرسپوليسي خواهشم از هواداران اين است كه حمايت كنند چون در غير اين صورت پرسپوليس ضرر مي‌كند. من مطمئنم اگر شرايط روحي آنها درست شود نتيجه مي‌گيرند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)