مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در آستانه برگزاری دربی هفتاد و پنجم پایتخت با یک مشکل بزرگ مواجه شده اند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سرانجام مسئولان سازمان لیگ تصمیم خود را برای برگزاری دربی هفتاد و پنجم پایتخت در همان تاریخ از پیش تعیین شده گرفتند اما سرخابی ها همچنان برای برگزاری این مسابقه در تاریخ سوم شهریور ماه مشکل دارند.

 

مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طی روزهای گذشته به دنبال رزرو هتل برای اردوی پیش از دربی بودند اما پر بودن تمام اتاق ها به خاطر برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها که دهه اول شهریور ماه در تهران برگزار می شود، یک دغدغه بزرگ را پیش روی آن ها قرار داده است.

 

قرار است نمایندگان 120 کشور جهان در اجلاس سران عدم تعهد شرکت کنند و هتل های پایتخت از حالا برای سران کشورها و همراهان آن ها رزرو شده است، در چنین شرایطی سرخابی ها اعتراض خود را به سازمان لیگ هم اعلام کرده اند.

 

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال می گوید ممکن است مدیران 2 باشگاه مجبور شوند در خانه هایشان از اعضای کادرفنی و بازیکنان پذیرایی کنند!

 

تهران قرار است در روزهای هفتم تا یازدهم شهریور ماه به دلیل برگزاری این اجلاس تعطیل شود و علاوه بر اهالی فوتبال، میزبانی اجلاس عدم تعهد صدای اهالی صنعت و تجارت را هم در آورده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)