مرجع خبری پرسپولیس : فریدون اصفهانیان از مشخص شدن نام داور دربی هفتاد و پنجم پایتخت، چند روز پیش از شروع این مسابقه خبر داد.

 

فریدون اصفهانیان گفت : از سوی كمیته داوران هنوز تغییری در دپارتمان داوری صورت نگرفته است و تنها با پیشنهاد دبیركل فدراسیون فوتبال قرار شد آیین نامه جدیدی برای آن نوشته شود.

 

وی ادامه داد: درسال های اخیر آیین كمیته داوران مصوب نشده است وبه همین دلیل ما ابتدا باید منتظر تصویب آیین نامه باشیم و سپس اعضای دپارتمان را معرفی كنیم.

 

رییس كمیته داوران درخصوص اینكه آیا احتمال تغییر در میان اعضا دپارتمان وجود دارد، گفت: در حال حاضر نمی خواهم، در این خصوص صحبت كنم، زیرا در ابتدا باید مشكلات آیین نامه برطرف شود.

 

وی تصریح كرد: تنها چیزی كه می توانم اعلام كنم، این است كه وظایف همه مشخص شده و قانون باید هرچه سریعتر اجرا شود.

 

وی با اشاره به وظایف دپارتمان داوری، اظهار داشت: دپارتمان دبیرخانه ما است و باید كار های اجرایی را پس از تصویب انجام دهد.

 

اصفهانیان در پاسخ به این سئوال كه آیا با توجه به اختلافاتش با رییس دپارتمان داوری پس از تصویب آیین نامه او را بركنار خواهد كرد، گفت: اصلا اختلافی وجود ندارد و من به همه احترام می گذارم. اطمینان داشته باشید از تمام كسانی كه برای جامعه داوری مفید هستند استفاده خواهیم كرد. اما اگر كسی بخواهد خرد جمعی را زیر پا بگذارد او دیگر در جمع ما جایگاهی نخواهد داشت.

 

وی در پایان اعلام كرد كه داور دیدار پرسپولیس و استقلال تهران ایرانی خواهد بود و در آخرین روز های باقی مانده به این دیدار نام داور اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)