مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: تیم امید پرسپولیس حرکت هدفمندی دارد. ما بازیکنانی را جذب کرده ایم که بعضی از آنها می توانند در رده جوانان بازی کنند و هدف، ساختن بازیکنانی برای آینده باشگاه است.

 

منوچهر عبدالله نژاد گفت: در رده های پایه اگر بخواهید تیمی برای قهرمانی ببندید یک جور عمل می شود و اگر دنبال بازیکن سازی باشید باید به گونه ای دیگر عمل کنید.

 

البته اگر هر دو را بخواهید باید چند سال برنامه ریزی کنید. تیم امید پرسپولیس در این مسیر گام بر می دارد.

 

وی ادامه داد: قرار نیست هر آنچه را که انجام می دهیم یا در سر داریم اعلام کنیم. باید صبر کرد و نتیجه اقدامات امروز را چند سال بعد دید.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس تصریح کرد: ما در حال حاضر بازیکنانی را جذب کرده ایم که بعضی از آنها دو، سه سال دیگر هم می توانند در رده امید بازی کنند. می توانستیم سراغ بازیکنانی برویم که همین حالا 200 میلیون تومان برای جذبشان لازم است اما استعداد هایی را جذب کرده ایم که بتوانند پدیده های آینده باشند. اگر در بعضی بازی های خاص نتایج ضعیفی کسب شد، دلیلش همین بود.

 

وی با اشاره به اینکه قضاوت های درستی درباره تیم امید نشده است، خاطر نشان کرد: در سال های بعد، چه من باشم و چه نباشم این تیمی که الان جمع شده، نه تنها در صف مدعیان خواهد بود، بلکه برنامه این است که بتوانیم به تیم بزرگسالان هم بازیکن بدهیم و این اتفاق روی خواهد داد. برنامه ای که در دست اقدام است، بر اساس صحبت های سردار رویانیان و برنامه های باشگاه است، اما نمی توان یک شبه بازیکن ساخت. از بعضی دوستان و کارشناسان هم انتظار داریم اگر از این حرکت حمایت نمی کنند، حداقل فقط بر اساس نتیجه بازی ها قضاوت نداشته باشند.

 

عبدا… نژاد در پایان افزود: ما در همین فصل هم می توانیم در جمع مدعیان باشیم. البته این منوط به آن است که بازیکنان امید حاضر در تیم بزرگسالان که فهرست ما را پر کرده اند را در اختیار داشته باشیم اما آنچه الان برای ما در اولویت قرار دارد، این است که تیم امید را به تیم پشتیبان تبدیل کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)