مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، ترکی، قهرمانی، فغانی و مظفری‌زاده را از کاندیدای قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال اعلام کرد و درباره تعامل با سرمربی تیم ملی گفت: هیچ مشکلی با کی‌روش نداریم

 

غلامرضا بهروان از پیشکسوتان فوتبال مازندران و کشور است که سابقه چندین دوره حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را دارد.

 

بهروان در حال حاضر به عنوان سرپرست سازمان لیگ، نایب رئیس دوم فدراسیون و ریاست هیئت فوتبال مازندران فعالیت دارد.

 

حضور غلامرضا بهروان در دفتر هیئت فوتبال در ساری موجب شد تا خبرنگار فارس فرصتی پیدا کند و گفت‌وگویی را با ایشان به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال انجام دهد.

 

* برگزاری شهرآورد پایتخت در سوم شهریور ماه

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از برگزاری هفتاد و پنجمین شهرآورد بزرگ پایتخت بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز جمعه سوم شهریور از ساعت 19 در استادیوم بزرگ آزادی خبر داد.

 

غلامرضا بهروان افزود: تاریخ برگزاری شهرآورد تهران در روز سوم شهریور قطعی است و زمان این دیدار به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

 

* قضاوت داوران ایرانی در شهرآورد پایتخت

وی تصریح کرد: بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس را داوران ایرانی قضاوت خواهند کرد.

 

سرپرست سازمان لیگ فوتبال از کاندیدای چهار داور ایرانی برای بازی پرسپولیس و استقلال خبر داد و افزود: آقایان محسن ترکی، محسن قهرمانی، علیرضا فغانی و سعید مظفری‌زاده برای قضاوت این بازی از شانس زیادی نسبت به بقیه برخوردار هستند.

 

* برگزاری جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال

بهروان از برگزاری جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان داشت: در فصل جاری لیگ فوتبال فشرده است و به همین منظور قصد داریم جام حذفی امسال با حضور تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی به صورت تک‌حذفی برگزار شود.

 

وی گفت: در سال گذشته در جام حذفی فوتبال کشور تیم‌های لیگ دسته دوم و قهرمان استان‌ها حضور داشتند که در برنامه لیگ برتر و اردوهای تیم ملی تداخل ایجاد می‌کرد.

 

* هفته پنجم لیگ برتر با دو روز تاخیر برگزار می‌شود

بهروان از تاخیر دو روزه برخی بازی‌ها در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته پنجم خبر داد و یادآور شد: این تاخیر به خاطر اردوی یک هفته‌ای تیم ملی فوتبال کشور در مجارستان و بازی دوستانه مقابل تونس است.

 

این مسئول گفت: تیم ملی فوتبال در روز 25 مرداد در بوداپست مجارستان با تیم ملی فوتبال تونس بازی تدارکاتی را انجام می‌دهد.

 

وی ادامه داد: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در برخی بازی به جای 27 مرداد با دو روز تاخیر در روز 29 مرداد برگزار می‌شود.

 

* سقوط 9 تیم از لیگ دسته یک فوتبال

سرپرست سازمان لیگ فوتبال کشور در ادامه از برگزاری فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور از 23 شهریور خبر داد و ابراز داشت: در سال جاری 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

 

بهروان از کاهش تیم‌ها در لیگ دسته یک اشاره کرد و گفت: در فصل جدید 9 تیم از لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور سقوط می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: در برنامه چهارساله قصد داریم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

 

 

* هیچ مشکلی با کارلوس کی‌روش نداریم

بهروان با انتقاد از برخی رسانه‌ها تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها بی‌جهت مسائلی را عنوان می‌کنند که صحت ندارد.

 

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هیچ مشکلی با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی نیست، ولی بی‌جهت برخی‌ها به آن دامن می‌زنند و از زبان خود مسائلی را عنوان می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)