مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با سر به نیروزی زمینی گل زدم و درواقع هنوز پایم به گلزنی باز نشده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهرزاد معدنچی در گفت‌وگویی اظهار داشت: به دلیل تعطیلی 12 روزه لیگ با تصمیم کادر فنی قرار است در چند بازی تدارکاتی به میدان برویم.

 

 

وی افزود: بازی خوبی مقابل نیروی زمینی انجام دادیم. هدف از این بازی به میدان رفتن بازیکنانی است که کمتر در دیدارهای رسمی به میدان رفته‌اند. نیروی زمینی تیم بسیار خوبی بود اما به دلیل گرمای هوا در بازی دوستانه کمی از لحاظ فنی دو تیم دچار مشکل شده بودند اما در مجموع هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

 

 

معدنچی در مورد باز شدن پایش به گلزنی گفت: چون با سر گلزنی کردم هنوز پایم به گلزنی باز نشده است! خوشحالم که این اتفاق افتاد. البته من به دنبال این هستم خیلی زود در بازی‌های رسمی به میدان بروم. این اولین بار بود که پس از مدت ها دوری برای پرسپولیس بازی و گلزنی کردم.

 

معدنچی درباره احتمال حضورش در بازی مقال داماش گفت: هیچ مشکلی برای بازی ندارم. در دو بازی دوستانه می‌توانم از لحاظ آمادگی جسمانی خودم را بسنجم. انگیزه زیادی دارم که آنقدر در تمرینات خوب باشم که ژوزه بتواند از من استفاده کند. البته ما در چند بازی آینده کار بسیار سختی را در پیش داریم و امیدوارم با نتایج خوب بدشانسی‌های چند بازی گذشته‌ را به هر قیمت که شده جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)