مرجع خبری پرسپولیس : حميد درخشان يكي از اعضاي كميته فني پرسپوليس گفته بود روز يكشنبه (ديروز) نام دستيار ايراني ژوزه مانوئل اعلام خواهد شد اما ديروز اين اتفاق نيفتاد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ گفته مي‌شود تا پايان هفته جاري اين اتفاق خواهد افتاد و محمد رويانيان هم در مصاحبه‌هايش به اين نكته تاكيد كرده است كه عجله ای برای انتخاب مربی ایرانی ندارد.

 

تا ديروز صحبت از انتخاب حميد درخشان يا افشين پيرواني بود و گزينه‌ها همين دو عضو كميته فني بودند اما با اين جمله رويانيان كه «اعضاي كميته فني بزرگوارتر از آن هستند كه در كادر فني دستيار شوند و اين در شأن آنها نيست» نشان داد انتخاب باشگاه از بين اين دو پيشكسوت نخواهد بود.

همچنين حميد درخشان گفته بود دستيار ايراني مانوئل با جلسه اعضاي كميته فني توسط اين كميته انتخاب خواهد شد اما آشتياني ديگر عضو كميته فني موضوع فوق را تكذيب كرده و مي‌گويد: «قرار نيست جلسه‌اي برگزار شود. ما مي‌‌خواستيم حداقل يك مربي ايراني كنار ژوزه باشد تا ويژگي‌ها و خلق و خوي بازيكنان و شرايط فوتبال ايران را به او منتقل كند اما اين كار به تاخير افتاد.»

آشتياني مي‌گويد: «انتخاب دستيار ژوزه جزو وظايف كميته فني نيست و اين مربي را خود ژوزه بايد انتخاب كند نه كميته فني چرا كه سرمربي اختيار دارد با چه كسي كار كند. ممكن است ما مربي را انتخاب كنيم كه ژوزه نتواند با او كار كند و اين مي‌شود عين موضوع جذب بازيكنان كه باشگاه آنها را خريده و ژوزه مي‌گويد من اين بازيكنان را نگرفته‌ام.»

به گفته آشتياني باشگاه يكي دو نفر را به ژوزه معرفي كرده و قرار است او پس از صحبت با آنها دستيارش را خودش انتخاب كند.

با خارج شدن نام درخشان و پيرواني از گزينه‌هاي دستياري ژوزه بحث محمد خاكپور هم مطرح شد اما خاكپور مي‌گويد به كادر فني پرسپوليس نخواهد رفت. ديروز صحبت از حسين عبدي و وحيد هاشميان هم به ميان آمد اما هيچ كدام از اين دو نفر در ايران حضور ندارند. عبدي در انگليس حضور دارد و سه هفته ديگر برمي‌گردد و هاشميان در آلمان با فرزندش روزگار مي‌گذراند. البته ظاهرا طي دو سه هفته اخير صحبت‌هايي با حسين عبدي شده اما اين صحبت‌ها براي همكاري در ارائه برنامه‌هاي طولاني و همكاري‌هاي ديگر بوده است.

در اين شرايط همه مي‌خواهند بدانند ژوزه سرانجام كدام پرسپوليسي قديمي را براي دستياري انتخاب مي‌كند و البته فردي كه انتخاب مي‌شود حاضر است فقط مجري اوامر گروه پرتغالي باشد يا اتفاقات ديگري در راه است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)