مرجع خبری پرسپولیس : اگر زاید بتواند در بازی فردا خواسته های مانوئل ژوزه را در زمین پیاده کند شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل استقلال خواهد داشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کریم انصاری فرد و محمد قاضی دو مهاجم اصلی سرخپوشان در این فصل در بازی دوستانه تیم ملی مقابل تونس به میدان رفتند و حتی محمد قاضی موفق به گلزنی در این مسابقه شد.

 

 

در چنین شرایطی ایمون زاید با حضور در تمرینات پرسپولیس فرصت داشت توانایی های خود را به مانوئل ژوزه نشان بدهد. او در بازی مقابل نیروی زمینی و برق شیراز برای پرسپولیس گلزنی کرد و نظر مثبت مانوئل ژوزه را هم جلب کرد.

 

 

زاید حالا با توحه به خستگی انصاری فرد و قاضی شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل داماش دارد. فرصتی که بعید است آقای هت تریک به سادگی از کنار آن عبور کند.

 

اگر زاید بتواند در بازی فردا خواسته های مانوئل ژوزه را در زمین پیاده کند، شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل استقلال خواهد داشت. اتفاقی که ایمون زاید برای آن و تکرار هت تریک در دربی هفتاد و پنجم، برادر و نامزدش را هم از ایرلند به تهران دعوت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)