مرجع خبری پرسپولیس : سیف اللهی حداقل 4 موقعیت گلزنی برای مهاجمین پرسپولیس ساخت که با بی دقتی آن ها به ثمر ننشست.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر موجب دلخوری هواداران و اهالی فوتبال را فراهم کرده است اما در این میان نباید از اعتماد مانوئل ژوزه به یک پدیده جوان گذشت.

 

 

روح الله سیف اللهی جوان در میان همه ستاره های گران قیمت پرسپولیس در بازی مقابل داماش جایی در میان 11 مرد اصلی سرخپوشان برای خودش دست و پا کرد و در کنار حسین ماهینی بهترین بازیکن پرسپولیس در این مسابقه بود.

 

 

سیف اللهی با حرکات خود مدافعین حریف را بارها و بارها به زحمت انداخت و داور را مجبور کرد سه کارت زرد و یک کارت قرمز برای مدافعین داماش که از مهار او عاجز مانده بودند، از جیب خارج کند.

 

او که شاید ارزان ترین ستاره پرسپولیس هم باشد، حداقل 4 موقعیت گلزنی برای مهاجمین تیمش ساخت اما 2 بار غلامرضا رضایی در هوای گرفتن پنالتی زحمات او را به باد داد و یک بار سانتر دقیق و فوق العاده سیف اللهی را امیرحسین فشنگچی به سادگی هرچه تمام تر بی ثمر گذاشت. ایمون زاید هم نتوانست از موقعیت نسبتا خوبی که این ستاره جوان برایش فراهم کرده بود به درستی استفاده کند.

 

سیف اللهی جوان نشان داد چطور مانوئل ژوزه در میان تمام ستاره های نامدار و گران قیمت تیمش می تواند به او اعتماد کند و امیدواریم این پدیده جوان بتواند با انگیزه ای مضاعف و تلاش بیشتر آینده ای درخشان برای خودش و پرسپولیس رقم بزند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)