مرجع خبری پرسپولیس : یکی از صحنه های دربی 75 پاره شدن پیراهن محسن بنگر توسط جواد نکونام در محوطه جریمه جریمه تیم استقلال به هنگام ارسال کرنر بود.


به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، صحنه ای که متاسفانه برخی کارشناسان داوری و حتی کمیته داوران درباره آن سکوت اختیار کرده اند. اینکه در این صحنه داور باید اعلام پنالتی کند یا بازیکن خاطی حریف را اخراج نماید، تصمیمی است که داور از اعلام آن خودداری کرده و عجیب تر اینکه برخی کارشناسان داوری به راحتی از کنار آن عبور کرده­اند و هیچگونه اظهار نظری درباره آن نمی کنند.

 

در این صحنه جواد نکونام گردن محسن بنگر را گرفت و روی او در شرایطی که توپ در جریان بازی نیست خطای شدیدی را مرتکب می شود که طبق قوانین داوی بازیکن خاطی باید اخراج شود.

 

 

در این فیلم به هنگام ارسال کرنر نیز شاهد پاره شدن پیراهن بنگر توسط نکونام هستیم و این یعنی خطای بازیکن استقلال در محوطه جریمه روی بازیکن پرسپولیس به هنگام ارسال کرنر خطای پنالتی انجام شده است.


فیلمبردار باشگاه با شکار این صحنه پرده از ابهامات برداشته است. حال باید دید که کارشناسان داوری و کمیته داوران با مشاهده این فیلم اختصاصی باشگاه پرسپولیس چه نظری درباره این صحنه خواهند داشت.


روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این فیلم را در اختیار برنامه 90 و کمیته داوران قرار خواهد داد.


فیلم را می توانید از طریق زیر تماشا کنید:

 

{flv}nakoonam-derby75{/flv}

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)