مرجع خبری پرسپولیس : تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس پیش از ظهر امروز و در غیاب علی کریمی برگزار شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 9:40 امروز آغاز شد و این درحالی بود که بازیکنان نیم ساعت پیش از آغاز تمرین در ورزشگاه درفشی‎‌فر حضور یافته بودند.

 

در این تمرین که تا ساعت 10:30 به طول انجامید، ابتدا بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند و در ادامه به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. بازیکنان پس از یک دور دویدن دور زمین قصد فریب مربی بدنساز تیم را داشتند و به او عنوان کردند که دو دور دویده‌اند که دستیار ژوزه فریب آنها را نخورد و بازیکنان را بازهم مجبور به دویدن کرد!

 

پس از دویدن و انجام کارهای تاکتیکی بازیکنان پرسپولیس در یک نیمه از زمین در قالب سه تیم به بازی فوتبال پرداختند که این بخش از تمرین آنها تا پایان کار سرخپوشان ادامه پیدا کرد.

 

در این تمرین علی کریمی شرکت نداشت. ظاهرا کاپیتان دوم سرخپوشان به علت مسمومیت غذایی قادر به حضور در تمرین امروز نبود.

 

سامان آقازمانی، بازیکن آسیب دیده تیم فوتبال پرسپولیس نیز که هنوز شرایط حضور در میدان را پیدا نکرده است. امروز زیر نظر پزشک تیم به کار با توپ و دویدن دور زمین پرداخت.

 

تمرین امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر تهران بیش از 20 نفر تماشاگر داشت. در بین تماشاگر بهروز سلطانی و سعید عبدالله نژاد از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز دیده شدند.

 

مانوئل ژوزه پیش از آغاز تمرین امروز از بازیکنان در خصوص ساعت خواب‌شان سئوال کرد و اینکه آنها چه زمانی را صرف استراحت می‌کنند.

 

سعید شیرینی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان به دنبال بلیت هواپیما برای سفر این تیم به اهواز بود. به دلیل برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران مشکلات در امر سفر تیم پرسپولیس به اهواز به وجود آمده و هنوز مشخص نیست این تیم برای بازی با فولاد چگونه به خوزستان خواهد رفت.

 

از باشگاه پرسپولیس همچنین خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه از حمید عباسی، فیلمبردار باشگاه که صحنه خطای جواد نکونام روی محسن بنگر در دربی 75 را شکار کرده است، تقدیر بعمل آورده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)