مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: تقدیر بود دروازه‌بانی که پرسپولیس می‌خواست مقابل این تیم بازی کند.

 

 منصور قنبرزاده در مورد صدرنشینی تیم نفت تهران در لیگ برتر اظهار داشت: کاری به جدول لیگ برتر نداریم و هنوز 26 هفته دیگر از مسابقات باقی‌مانده است. نباید به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه کرد. جدول تا پایان مسابقات تغییر زیادی خواهد کرد.

 

همان طور که در 7 هفته 6 بار صدرنشین لیگ تغییر کرده است. نباید گول جایگاه‌مان را در جدول بخوریم.

 

وی در مورد ثبات نفت تهران در دو فصل گذشته در نتیجه‌گیری، عنوان کرد: فصل گذشته هم در هفته‌های ابتدایی در رده سوم و چهارم جدول بودیم و در نهایت پنجم شدیم. روند تیم نفت مثبت بوده است. در این فصل نقاط ضعف تیم را برطرف کرده‌ایم ولی به دلیل محدودیت مالی چند بازیکن خارجی و تاثیرگذار خود را از دست دادیم، البته بازیکنان تاثیرگذاری هم جذب کردیم.

 

مدیرعامل نفت تهران در مورد محرومیت سوشا مکانی برای بازی مقابل پرسپولیس، تصریح کرد: مکانی سه اخطاره است و در هفته هشتم لیگ برتر نمی‌تواند بازی کند و به جای او علیرضا بیرانوند که دروازه‌بان اصلی تیم امید ایران هست مقابل پرسپولیس بازی می‌کند. قسمت این بود دروازه‌‌بانی که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذبش بود مقابل این تیم بازی کند. مکانی تجربه بیشتری دارد با این حال بیرانوند هم دروازه‌بان بسیار خوبی است و در آستانه بازی‌های تیم امید در این بازی در ترکیب تیم نفت قرار می‌گیرد.

 

قنبرزاده در مورد شانزدهمی پرسپولیس در جدول لیگ برتر، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. دو تیم استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و ما به موقعیت پرسپولیس در جدول نگاه نمی‌کنیم و بازی سختی برابر این تیم داریم.

 

وی در مورد انتقادهای مکانی از توپ‌های لیگ برتری و صدرنشینی تیم نفت، تاکید کرد: فدراسیون فوتبال اعلام کرد توپ‌های لیگ برتر استاندارد فیفا را دارد. به جز مکانی دروازه‌بان‌های دیگر هم به این توپ‌ها اعتراض داشتند. شاید شرایط نگه‌داری توپ‌ها مناسب نبوده زیرا مولفه‌های زیادی در نگهداری توپ‌ها موثر است. با این حال به بازیکنان‌مان سفارش کرده‌ایم خودشان را به حاشیه نبرند و وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)