مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین از بازیکنان خواست در هر موقعیتی توپ را گل کنند.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اردن، عصر روز شنبه با حضور 18 بازیکن در زمین چمن ورزشگاه بین المللی امان و زیر نظر کارلوس کی روش برگزار شد.

 

در این تمرین، ابتدا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان چند دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد و هدف از برگزاری این اردو و برنامه های آن را اعلام کرد. وی گفت که در این اردو، کیفیت بسیار مهم است و همه تمرینات و کارها باید با کیفیت همراه باشد. همچنین کی‌روش بر تمرکز بر کارهای دفاعی و گل زدن و برنده شدن بسیار تاکید کرد و گفت ما چه در تمرینات و چه در مسابقات پیش رو باید توپ را به تور دروازه حریف بچسبانیم و این بسیار مهم است که روی این مسئله تمرکز جدی داشته باشید.

 

در این تمرین که حدود دو ساعت طول کشید، کارهای تاکتیکی نیز بیشتر روی روش های حمله به دروازه حریف و گل زدن و کارهای دفاعی بود و بازیکنان با دقت زیرنظر کی‌روش و سایر اعضای کادر فنی تمرینات را انجام دادند.

 

تمرین بعدی تیم ملی ایران ساعت 17:30روز یکشنبه به وقت محلی (19 بوقت ایران) در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد. ضمنا هادی عقیلی و امید نظری شنبه شب به اردوی تیم ملی ملحق شدند. مسعود شجاعی و علی حمودی یکشنبه بعدازظهر به اردن می رسند و رضا قوچان نژاد نیز روز دوشنبه به اردوی تیم ملی خواهد پیوست.

 

تیم ملی فوتبال ایران تا روز 19 شهریور در اردن خواهد بود و در این میان روز 15 شهریور یک دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد. تیم ایران سپس روز 19 شهریور برای برگزاری دیدار با تیم ملی لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 به بیروت سفر خواهد کرد. دیدار این دو تیم روز 21 شهریور برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)