مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه نفت تهران ابراز امیدواری کرد تیمش در مقابل سکوهای خالی ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی نکند.

 

قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص احتمال محرومیت تماشاگران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه آزادی در جریان بازی هفته هشتم این تیم با نفت تهران تصریح کرد:

 

به خاطر تخلف تماشاگران این تیم در جریان بازی با صبای قم نه دربی، رای محرومیت آنها توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده که محرومیت یک جلسه تعلیق آنها را قطعی کرده و در صورت تائید در کمیته استیناف اجرایی می‌شود.

 

نباید تماشاگران پرسپولیس محروم شوند
مدیرعامل باشگاه نفت صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: برای ما فرقی نمی‌کند که چه رایی صادر می‎‌شود زیرا اعتقاد دارم نباید تماشاگران را محروم کنند زیرا به دلیل فراهم و مناسب نبودن زیر ساخت‌ها، باشگاه‌ها نمی‌توانند تسلطی روی تماشاگران داشته باشند. وقتی هیچ چیز در اختیار باشگاه نبوده، محرومیت تماشاگران اقدام درستی نیست. به همین دلیل از مسئولان می‌خواهم این بازی با تماشاگر برگزار شود و به جای محرومیت تماشاگران، پرسپولیس را با جریمه نقدی مواجه کنند.

 

دلیل محروم نکردن تماشاگران پرسپولیس
وی با اشاره به اینکه به خاطر تخلف تعدادی تماشاگر نباید خیل عظیمی از هوادار را از تماشای بازی محروم کرد، در پاسخ به این پرسش که حضور تماشاگران پرسپولیس می‌تواند به ضرر تیم نفت باشد؟، گفت: نفت در انزلی برابر تماشاگران متعصب این تیم به میدان رفت و پیروز شد، پس ما در بازی به این مسائل توجه نداریم بلکه نفس عمل‌مان مهم است.

 

کسر امتیاز و یا کاهش مبلغ درآمدها به جای محرومیت
قنبرزاده در پایان در توضیح این مطلب گفت: اعتقاد دارم محرومیت تماشاگران شیوه انضباطی مناسبی نیست و بهتر است باشگاه‌های متخلف را با کسر امتیاز مواجه کرده و یا مبلغی را از درآمدهای آنها در سازمان لیگ کسر کرده و به حساب باشگاه‌های منظم که هیچ مشکل انضباطی ندارند، واریز کنند. کسر امتیاز هواداران را متوجه عواقب کارشان می‌کند و کسر منابع مالی هم تلاش باشگاه‌ها را برای کاهش این اتفاقات بیشتر خواهد کرد.

 

تیم فوتبال نفت تهران در پایان هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب 14 امتیاز صدرنشین این مسابقات محسوب می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)