مرجع خبری پرسپولیس : مشاور عالی مدیرعامل پرسپولیس گفت: امیدوارم اعضای جدید هیئت مدیره فقط حضور نداشته باشند و از تجربیات و دانش خود استفاده کنند.

 

 جعفر کاشانی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: این سؤال را باید از مسئولان باشگاه بپرسید. امیدوارم تصمیم‌گیرنده‌ها و سیاست‌گذاران پرسپولیس به حرف دلسوزها توجه بیشتری کنند و بدانند اگر کسی صحبتی می‌کند مدعی نیست بلکه علاقمند به پرسپولیس است.

 

انشاءالله بتوانیم روزی تیم را تبدیل به باشگاه کنیم. پرسپولیس وقتی باشگاه شد، دارای تشکیلات هدفمند می‌شود.

 

وی افزود: پرسپولیس مملو از نخبگان و افراد با دانش و فنی است. در تمامی مراتب افرادی دارای تحصیلات علمی بالا دارد. اگر به سمت باشگاه‌سازی برویم می‌توانیم از پتانسیل‌ها استفاده کنیم آن وقت شرح وظایف مشخص می‌شود و دیگر تداخلی در کارها به وجود نمی‌آید.

 

کاشانی در پاسخ به این سؤال که شما به عنوان مشاور عالی مدیرعامل برای خروج پرسپولیس از این وضعیت چه راه‌حلی پیشنهاد می‌کنید، اظهار داشت: عنوان‌ها به کسی شخصیت نمی‌دهد. پرسپولیس خانه ما است و به آن علاقمند هستیم. از من سؤالی بپرسند نقطه نظراتم را می‌دهم. امیدوارم نظر ما اثرگذار باشد و فقط به یک رد و بدل اطلاعات مبدل نشود.

 

 مشاور عالی مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: اگر باشگاه شویم نظرات اثرگذار می‌شود، صاحب تشکیلات می‌شویم و ناهنجاری‌هایی که امروز وجود دارد از بین می‌رود. این کار انجام نمی‌شود مگر اینکه نگاه مسئولین نسبت به ورزش عوض شود. پرسپولیس و استقلال سرمایه‌های کشور ما هستند که روی فرهنگ تأثیر دارند. هر دو تیم بهترین نخبگان علمی و فنی را دارند. با تیتر و عنوان دادن کاری انجام نمی‌شود و باید افراد به کار گرفته شود.

 

وی در مورد انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم. امیدوارم افراد جدیدی که می‌آیند در راستای باشگاه شدن فعالیت کنند. همه علاقه دارند در پرسپولیس حضور یابند و کار کنند. امیدوارم کسانی که برای هیئت مدیره انتخاب می‌شوند از تجربیات، سوابق و معلومات خود استفاده کنند و فقط حضور نداشته باشند.

 

کاشانی در مورد اینکه آیا کمیته فنی تاثیری در تصمیمات دارد، گفت: باید از تجربیات استفاده کنند و نظرها تأثیرگذار شود. اگر باشگاه شویم ارتباط ارگان‌ها با یکدیگر تنگاتنگ می‌شود. کمیته فنی انتخاب می‌کنند، سازمان فوتبال تشکیل می‌شود و آنوقت نظرات مؤثر می‌شود. وقتی نظرات مؤثر نیست تمام این عنوان‌ها تشریفات است.

 

وی افزود: امیدوارم هر کسی برای هیئت مدیره انتخاب می‌شود حرفش تأثیرگذار باشد و از پتانسیلی که پرسپولیس و استقلال دارد استفاده کند. اگر کسی صحبتی می‌کند جز این نیست که دلسوز و از نخبگان پرسپولیس است و جزء افرادی بودند که با این باشگاه زندگی کردند و بزرگ شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)