مرجع خبری پرسپولیس : مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایطی که بدشانسی به من رو کرده است، امیدوارم استخوان های پایم سالم باشد.

 

امیر حسین فشنگچی درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: متاسفانه در بازی برابر فولاد بر اثر پیچ خوردگی مچ پا در دقایق ابتدایی بازی اصلا متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد.

 

پس از دقایقی سعی داشتم بازی کنم اما شدت درد به من اجازه نداد تا به حضورم در زمین ادامه دهم.

 

وی افزود: دنبال این نیستم که بگویم دلیل مصدومیت من زمین یا مسئله دیگری بود چون قبول دارم مصدومیت جزیی از فوتبال است و همیشه در کمین بازیکنان است.

 

فشنگچی ادامه داد: متاسفانه اصلا حال و روز خوبی ندارم. پس از اینکه متوجه شدم لگامنت های پایم دچار پارگی شده، با نظر پزشکان تیم از مچ پایم عکس سی تی اسکن نیز گرفتم. فقط امیدوارم در شرایطی که بدشانسی به من رو کرده، استخوان های پایم دچار آسیب دیدگی نشده باشد.

 

مدافع چپ پرسپولیس یاد آور شد: در حال حاضر هیچ کاری از دستم بر نمی آید. تمام تلاش خودم را انجام می دهم تا زیر نظر کادر پزشکی با تلاش و تمرینات مداوم زودتر در جمع سایر بازیکنان حضور داشته باشم. البته خوشبختانه پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که در دیدارهای آینده برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

 

وی در پایان درباره وضعیت قرمز پوشان نیز گفت: به نظر من  یک برد در خانه حریف برای پرسپولیس مفید بود اما متاسفانه بر روی یک حادثه در دقیقه نود، 3 امتیاز را با 1 امتیاز در بازی برابر فولاد عوض کردیم. بعد از زدن گل در کارهای دفاعی خیلی خوب بودیم اما متاسفانه به هدف خود در خوزستان و آن آب و هوای خاص نرسیدیم. امیدوارم که در بازی های آینده جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)