مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن کره ای پرسپولیس گفت: پرسپولیس با هواداران فراوان تیم بزرگی است و من این تیم را از جام قهرمانان آسیا می شناسم.

 

بازیکن کره ای پرسپولیس گفت: پرسپولیس با هواداران فراوان تیم بزرگی است و من این تیم را از جام قهرمانان آسیا می شناسم. آشنایی من با فوتبال ایران خیلی زیاد نبود و شناخت من از باشگاه های ایران به بازی های جام قهرمانان آسیا مربوط می شود و پرسپولیس را هم در همین بازی ها دیدم.

 

وی ادامه می دهد: البته از گذشته بعضی بازیکنان بزرگ فوتبال ایران را می شناختم. در این مدت هم که آمده ام پرسپولیس را تیم بزرگی دیده ام که از هواداران بسیاری برخوردار است. حالا که حضورم در پرسپولیس قطعی شده است، دوست دارم هر چه زودتر شرایطی فراهم شود که بتوانم بازی کنم. حضور در پرسپولیس اتفاق بزرگی است و نهایت تلاش خودم را خواهم کرد تا بتوانم به تیم کمک کنم.

 

هافبک کره ای پرسپولیس با اشاره به سوابق ملی خود، خاطر نشان کرد: برخلاف آنچه گفته می شود من در تیم های ملی کشورم حضور داشتم و در تیم ملی زیر 20 سال کره هم بازی کرده ام. سال قبل هم فصل خوبی را در اندونزی پشت سر گذاشتم. می توانم در تمام پست های خط میانی بازی کنم و با توجه به اینکه ژوزه یک مربی بزرگ و حرفه ای است، کار کردن در پرسپولیس و زیر نظر او برایم سخت نیست.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)