مرجع خبری پرسپولیس : مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نژاد فلاح همیشه در هیئت مدیره پرسپولیس هست اما نمی دانم چه نقشی در این باشگاه دارد.

 

محسن عشوری داشت: هیئت مدیره جدید پرسپولیس با هييت مديره قبلي تفاوت چندانی ندارد و فقط 2 نفر عوض شده اند از تاج شناخت دارم و مدتی است که در فوتبال ایران انجام وظیفه می کند وي آدمی است که هم در سپاهان و هم در فدراسیون فوتبال کار کرده و امیدوارم در پرسپولیس بتواند کمک کند.

 

وی افزود: از مالکی هیچ شناختی ندارم ، پروین شناخته شده است و رویانیان هم پس از چند ماه حضور در پرسپولیس به فوتبال مسلط شده است ولي نژاد فلاح همیشه در هیئت مدیره پرسپولیس است اما نمی دانم چه نقشی دارد، نژاد فلاح از دوستان من است اما نقش او را در هیئت مدیره پرسپولیس نمی دارم

 

او در ادامه گفت: امیدوارم هیئت مدیره جدید به پرسپولیس کمک کند چون تیم پرسپولیس اصلاً شرایط خوبی ندارد امیدوارم تصمیمات خوبی بگیرند تا دل هواداران شاد شود.

 

مربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: علی پروین سالها در فوتبال زحمت کشیده و مطمئناً در جلسات هیئت مدیره به عنوان یک صاحب نظر حرفهایش را می زند اما حرف های او چقدر مورد استفاده قرار بگیرد را نمی دانم از پروین فوتبالی تر نداریم و امیدوارم از نظراتش استفاده کنند.

 

وی افزود: با توجه به شرایط خاص پرسپولیس مهمترین وظیفه هیئت مدیره این است که اول عملکرد کادر فنی و بازیکنان را آنالیز و تجزیه و تحلیل کنند و راهکارهای مناسبی برای بیرون آوردن تیم از بحران ارائه کنند.

 

عاشوری گفت: بحث خصوصی سازی پرسپولیس مطرح است اما به حرف نمی شود این کار را کرد این حرف خیلی وقت است که مطرح است اما اول باید زیرساخت ها و امکانات را آماده کنند، خصوصی سازی پرسپولیس خیلی هم سخت نیست و با کمک دولت و شهرداری می شود این کار را انجام داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)