مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نظر خاصی در مورد اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ندارم و امیدوارم موفق باشند.

محمد رضا زادمهر اظهار داشت: نظر خاصی در مورد اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ندارم و فقط امیدوارم موفق باشند و بتوانند به پرسپولیس خدمتی کنند امیدوارم هیئت مدیره جدید پرسپولیس در کارشان استقلال داشته باشند.

 

آنها باید متذکر باشند و اهداف دراز مدتی را دنبال کنند.

 

وی افزود: علی پروین که در هیئت مدیره جدید باشگاه هست، از خانواده فوتبال است و شناخت کاملی نسبت به فوتبال ما دارد اما امیدوارم حضور او در هیئت مدیره پرسپولیس فقط حضور یک اسم نباشد بلکه عمل هم باشد و از نظرات فوتبالی وی استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم اولین کار هیئت مدیره جدید باشگاه این باشد که پرسپولیس خصوصی شود تمام انرژی شان را باید بگذارند که باشگاه پرسپولیس مستقل شود تا پرسپولیس واقعاً باشگاه شود و نه این که تیم بماند هیئت مدیره تیم داری نکند بلکه باشگاه داری کنند باشگاه تعریف جامعی دارد و امیدوارم هیئت مدیره جدید پرسپولیس در این مسیر قدم بگذارند.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: هیئت مدیره پرسپولیس اصلاً نمی تواند در کادر فنی دخالت کند و با انتخاب هیئت مدیره جدید فقط می خواهند به تیم شوک بدهند اما هیئت مدیره هیچ دخالتی نمی تواند در کادر فنی بکند چون هیچ کدام از مربیان بزرگ دنیا اجازه نمی دهند که هیئت مدیره باشگاه در کارشان دخالت کنند.

وی افزود: هیئت مدیره باید فنی باشد و اطاق فکر فنی یا همان کمیته فنی مستقل داشته باشند تا بتوانند تیم بزرگ و پرطرفداری مثل پرسپولیس را به خوبی اداره کند.

زادمهر گفت: تمام تلاش هیئت مدیره جدید باید خصوصی شدن پرسپولیس باشد اگر تنها همین یک کار را انجام دهند ، ممنون آنها هستیم و مردم هم از هیئت مدیره راضی می شوند امیدوارم تلاش هیات مدیره خصوصی شدن پرسپولیس باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)