مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آمده‌ایم شوک جدیدی به این تیم وارد کنیم تا پرسپولیس به جایگاه واقعی خود برسد.

 

محمد حسین نژادفلاح درباره حضور دوباره‌اش در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: در ترکیب قبلی هیئت مدیره پرسپولیس هم این افتخار را داشتم که عضو کوچکی از این باشگاه باشم اما هیئت مدیره قبلی با استعفای پنجعلی و سپس فروزنده و با توجه به کمبود نفرات از اعتبار افتاد.

 

به همین دلیل با نگاه دکتر عباسی وزیر محترم ورزش هیئت مدیره جدیدی معرفی شد.

 

وی افزود: دور هم جمع شده‌ایم که به پرسپولیس کمک کنیم. با توجه به اینکه تاکنون همه چیز در باشگاه خوب بوده اما قابل تصور نبود که پرسپولیس در این رده از جدول باشد همه با هم آمده‌ایم تا شوک جدیدی به این تیم وارد کنیم و به کمک مدیرعامل بشتابیم تا انشاءالله پرسپولیس به جایگاه خوب خود برسد.

 

نژادفلاح در خصوص اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که روز گذشته برگزار شد گفت: در اولین جلسه بیشتر بحث کلیات را در دستور کار قرار دادیم. به دنبال این بودیم تا موانع را کنار بزنیم و در بخش اقتصادی بیشتر به رویانیان کمک کنیم. در این جلسه ابتدا رویانیان گزارشی از مسائل مالی باشگاه و ‌کادر فنی را به حاضران داد که بسیار خوب بود اما با توجه به غیبت یک عضو انتخاب رئیس هیئت مدیره،‌ نائب رئیس و سخنگو به جلسه دوم هیئت مدیره موکول شد.

 

وی درباره اینکه برخی می‌گفتند شاید رویانیان در سمت مدیرعاملی ابقا نشود عنوان کرد: اصلا قصد چنین موضوعی نداشتیم. رویانیان با یک نگاه ویژه اقتصادی به باشگاه فردی موفق و مثال زدنی بوده است. ایشان در جذب بازیکن و آوردن مربی کارنامه خوبی دارد و در خیلی از مسائل باشگاه مخصوصا بحث اقتصادی باشگاه موفق بوده است. همه چیز خوب است اما متاسفانه حضور پرسپولیس در رده شانزدهم جدول راضی کننده نیست و از این موضوع رویانیان،‌ خود بازیکنان، اعضای هیئت مدیره و کادر فنی ناراحتند. امیدواریم با آمدن افراد جدید در هیئت مدیره خیلی از مسائل تغییر کند.

 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس تاکید کرد: برنامه‌های بسیار خوبی برای تیم داریم و با وارد کردن یک شوک مشکلات و موانع پیش رو را از بین می‌بریم. توقع هواداران که از جایگاه پرسپولیس در رده شانزدهم جدول ناراحت هستند، به جاست و من به نوبه خودم به عنوان یک عضو کوچک هیئت مدیره از تمام هواداران عذرخواهی می‌کنم. این موضوع به هیچ عنوان برای هیچ یک از پرسپولیسی‌ها قابل تصور نبود که تیم در این رده از جدول باشد.

 

نژادفلاح در پاسخ به این سؤال خبرنگار که چگونه در تمام هیئت مدیره‌های چند سال اخیر حضور دارید گفت: بهتر است این سؤال را از دیگران بپرسید. من هر وقت در هیئت مدیره بودم تلاش کردم بدون ایجاد حاشیه مشکلات را رفع کنم. به دنبال جارو جنجال نبودم تا تیم را وارد حاشیه کنم. من همیشه برای وصل کردن آمدم نه برای فصل کردن.

 

وی اضافه کرد: هر وقت در هیئت مدیره بودم تمام تلاشم را کردم تا مؤثر باشم و خوشبختانه در این چند وقت از عملکرد من راضی بودند و به من دوباره اعتماد شده است. همیشه سعی می‌کنم کمتر مصاحبه کنم و در حاشیه‌ها دخالتی نداشته باشم و در چارچوب باشگاه و هیئت مدیره به تیم کمک کنم. این کارها باعث شده مسئولان به من لطف داشته باشند. هدف کلی من خدمت به پرسپولیس است.

 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که نگاه اعضای هیئت مدیره به رویانیان چگونه است، خاطرنشان کرد: اولویت ما به هیچ عنوان تغییر در راس مدیریت باشگاه نبود. ما آمده‌ایم تا به کمک رویانیان شوک جدیدی به تیم وارد کنیم تا رویانیان تنها نماند. رویانیان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره است اما در خصوص ریاست هیئت مدیره هنوز تصمیمی گرفته نشده است. تجربه ثابت کرده تغییرات در میانه فصل در راس مدیرعاملی باشگاه به نفع هیچ باشگاهی نبوده است.

 

وی گفت: باشگاه پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا میلیون‌ها هوادار این تیم نیاز به کمک رسانه‌ها هم دارند و از تمام رسانه‌ها می‌خواهم در این شرایط حساس به پرسپولیس به عنوان یک تیم مردمی کمک کنند. همیشه به عنوان عضو هیئت مدیره از نوشته رسانه‌ها استقبال و سعی کردم به بهترین نحو از آنها سود ببرم. اکنون هم از همه دوستان می‌خواهم به یاری پرسپولیس بشتابند و به این تیم کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)