مرجع خبری پرسپولیس : فردوسی پور شب گذشته در گفت و گوی تلفنی با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری کنایه های جالبی خطاب به وی مطرح کرد.

 

عادل فردوسی پور برای توضیح در خصوص دو قضاوت متوالی محسن قهرمانی برای سایپا در هفته های ششم و هفتم لیگ برتر با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تماس گرفت.

 

 

فردوسی پور در ابتدای صحبت هایش با بیان اینکه این اتفاق در هیچ کجای جهان سابقه نداشته خطاب به عسگری گفت: «اگر این موضوع اشکالی ندارد شما همه بازی های سایپا را بدهید قهرمانی قضاوت کند و همه بازی های استقلال را هم بدهید به ترکی!»

 

 

محسن ترکی 10 روز پیش برای چندمین بار دربی پایتخت را قضاوت کرد و بار دیگر با اشتباه تاثیرگذار داوری بر علیه پرسپولیس مانع از پیروزی سرخپوشان در دربی هفتاد و پنجم شد.

 

عادل فردوسی پور از عسگری خواست یک مثال در فوتبال دنیا بیاورد که یک داور در 2 بازی متوالی برای یک تیم قضاوت کند یا در 7 مسابقه، 3 بار برای یک تیم سوت زده باشد. عسگری گفت مثال های زیادی وجود دارد اما نتوانست هیچ کدام را بیان کند!

 

فردوسی پور در بخش 90درجه هم در خصوص بازی سایپا و راه آهن گفته بود: «سایپا اولین باشگاهی در دنیاست که از داور اختصاصی استفاده می کند!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)