مرجع خبری پرسپولیس : امیر عابدینی می گوید با کمک اعضای جدید هیئت مدیره، پرسپولیس راه خودش را پیدا می کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مديرعامل باشگاه داماش با بيان اين كه بيشتر بدهي‌هاي باشگاهش پرداخت شده است، گفت: تعجب مي‌كنم كه چرا برخي بازيكنان ما از پرداخت نشدن پول حرف مي‌زنند!

 

 

امير عابديني گفت: بدهي‌هاي فصل قبل خود را تا حدودي پرداخت ‌كرده‌ايم و اكنون تنها 300 ميليون تومان از بدهي‌هايمان باقي مانده است. من تعجب مي‌كنم كه چرا برخي از بازيكنان از پرداخت نشدن پول قراردادشان حرف مي‌زنند در حالي كه ابتداي فصل حدود 25 درصد از قرارداد همه را به صورت چك داديم. اين‌ها مگر پرداخت نيست؟ حالا ممكن است به برخي بازيكنان كمتر از 25 درصد پرداخت شده باشد كه دلايل خاصي داشته است. البته اين مبلغ منهاي پولي است كه برخي از بازيكنان به عنوان حق مسكن گرفته‌اند.

 

وي ادامه داد: از يكي از بازيكنان ليگ برتري پرسيدم كه چقدر از باشگاهش طلب دارد كه او پاسخ داد 140 درصد! وقتي به او گفتم كه اين حرف يعني چه؟ گفت كه 40 درصد از قرارداد سال قبل و تمام قرارداد امسالش را نگرفته است. يك بازيكن مثل او اين همه طلب دارد و حرفي نمي‌زند و بازيكني كه من او را نمي‌خواستم و تنها با خواهش و تمناي دوستان همكار جذبش كردم، در شروع كار گفته كه مالكان جديد به او پول نداده‌اند! مگر قرار است آقايان پول نقد به شما بدهند؟ مگر باشگاه سيستم‌ ندارد؟ آنها پولي را به مديريت مي‌دهند و مديريت هم به بازيكنان پرداخت مي‌كند.

 

عابديني همچنين در حالي كه نسبت به صحبت‌هاي برخي از بازيكنان تيمش معترض بود، اظهار كرد: تيم ما از ابتداي فصل سفرش را رفته، لباس خوب پوشيده، هتلش را رفته و امكانات خوبي داشته است، اما چرا كسي حتي يك بار تشكر نمي‌كند؟ اين خيلي بد است كه باشگاه‌ها پول جمع مي‌كنند و هزينه بازيكنان و اسباب كيف آنها را فراهم مي‌كنند، ولي كافي است يك تاخير كوچك در پرداخت‌ها پيش بيايد تا صداي بازيكنان در بيايد. محبوبيت، شهرت و زيبايي فوتبال مال بازيكنان است و لذت آن را هم هواداران مي‌برند، ولي زشتي آن براي مديران، داوران و مسئولان فدراسيون است!

 

وي ادامه داد: مديرعامل حس مي‌كند كه وظيفه دارد تيمش را هدايت كند و دوست دارد كه موفق شود. با قاطعيت مي گويم كه بازيكنان سال قبل و بيشتر بازيكنان امسالمان خيلي خوب بوده‌اند و فقط چند نفر هستند كه مشكل ايجاد مي‌كنند. اين اتفاق هم بسيار عجيب است.

 

مديرعامل باشگاه داماش در ادامه عملكرد تيمش را تا پايان هفته‌ هفتم ليگ برتر نسبت به مدت مشابه فصل قبل بهتر توصيف و خاطر نشان كرد: سال قبل از پنج بازي فقط سه يا چهار امتياز گرفته بوديم، ولي امسال امتيازهاي خوبي گرفته‌ايم. وضعيت ما نسبت به سال قبل بهتر شده است. ضمن اين كه نبايد فراموش كنيم كه برخي تيم‌ها ابتداي فصل خود را جدا مي‌كنند و به صدر جدول مي‌چسبند، اما در نيم فصل دوم مي‌بازند و پايين مي‌آيند. نمونه‌اش فجر سپاسي، برق شيراز و سايپا در سال‌هاي قبل بودند. مطمئنا تيم‌هايي مثل پرسپوليس، سپاهان، تراكتورسازي و استقلال جايشان اين جايي كه اكنون است، نخواهد بود و در آينده صدر جدول تغييرات زيادي خواهد كرد.

 

وي همچنين در خصوص تيم‌هايي مثل راه‌آهن و نفت تهران و علل بالانشيني اين دو تيم، گفت: ثبات تيمي و حفظ بازيكنان و كادر فني در راه‌آهن بسيار مهم است و تاثير زيادي در نتايج اين تيم داشته است. در تيم نفت تهران علاوه بر اين مسايل، عملكرد خوب مديريت هم نقش داشته است. شركت نفت هميشه مديران خوبي داشته است.

 

مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس درباره وضعيت اين تيم هم گفت: با كساني كه مي‌گويند پرسپوليس نمي‌تواند بهتر شود، مخالفم. پرسپوليس راه خودش را پيدا مي‌كند. در باشگاه‌هاي ريشه دار، بزرگ و پرطرفدار اتفاقات لحظه‌اي است. يك پيروزي تيم را متحول مي‌كند. پرسپوليس همه چيز دارد و تغييرات جديدي كه در هيات مديره اين باشگاه رخ داده هم خوب است. حضور مهدي تاج در كنار رويانيان زوج خوبي را در فوتبال شكل خواهد داد.

 

رييس اسبق فدراسيون فوتبال همچنين درباره تحريم رسانه‌ها از سوي ملي‌پوشان فوتبال به دليل مقايسه آنها با قهرمانان المپيكي، گفت: بايد باور كنيم كه جامعه ورزش را يكپارچه نگاه كنيم. نبايد رشته به رشته به ورزش نگاه كنيم. غبطه خوردن خوب است، اما نبايد به كسي حسادت كنيم. اگر موفقيت يا قهرماني هست براي همه ورزش است، همان طور كه هر ايراني در هر جاي دنيا با ديدن آن موفقيت احساس غرور و افتخار مي‌كند. قهرمانان هم تنها هدفشان رضايت مردم است. به هر حال هر رشته ورزشي شرايط خاصي و قيمت به خصوصي دارد. من به كشتي علاقه دارم و مي‌دانم كه كشتي‌گيران ما در ادوار مختلف خودشان را به عنوان سرآمدان دنيا حفظ كرده‌اند، اما به جز چند كشور مانند ايران و تركيه و مانند آنها در كجاي دنيا مي‌توان 40 هزار نفر را براي ديدن كشتي به ورزشگاه كشاند؟ در حالي كه فوتبال در همه جاي جهان طرفداران خودش را دارد.

 

عابديني ادامه داد: فوتباليست‌هاي ملي‌پوش از رفتار رسانه‌ها رنجيده‌اند، اما نبايد فراموش كنند كه حرمت اهل قلم را بايد نگه دارند. يكي از گروه‌هايي كه امثال ما را بزرگ كرده و از ما حمايت كرده‌اند، اهالي رسانه هستند. آنها با انتقادها و حمايت‌هاي خود كه البته گاهي به نظر مغرضانه مي‌آيد، ما را بزرگ كرده‌اند. اگر احترام رسانه‌ها و اهالي قلم را حفظ و انتقادشان را تحمل نكنيم، به مشكل بر مي‌خوريم. در بين بازيكنان ملي‌پوش ما كسي هم مثل علي كريمي حضور دارد كه يك اسطوره است. او هيچ گاه از اين بحث‌ها نداشته است و ممكن است گاهي دلخور شود، اما سريع فراموش مي‌كند. اميدوارم سايرين هم همين طور رفتار كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)